Kortkväll..

Publicerat: 2013-01-03 Kl: 14:52:00 | I kategori:

 

Det händer inte ofta att både jag och P är ledig mitt i veckan ihop. Men idag har vi haft en (för mig halv) ledig vardag ihop och det är lyx. Det har inte hänt sedan P började på sitt nya jobb, för snart ett år sedan? Förrut när vi båda jobbade skift la vi ofta lediga dagar mitt i veckan ihop. :-)

 

P har jullov från skolan fortfarande och är tjänstledig från jobbet varenda torsdag, därav ledigheten idag. Han klagar inte och, inte jag heller. :-) Men bara för att han är ledig tro inte att han är helt ledig för det.. Plugg, planering av diverse fotbollsupplägg, aktiviteter, möten, teoripass.. Ja, men en mysig förmiddag ihop har vi haft här hemma iaf! :-)

 

Nu är det dags att åka mot jobbet..

 

 

Önskar er en trevlig kväll! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0