Helgen förbi

Publicerat: 2011-10-31 Kl: 17:34:47 | I kategori: Allmänt | 4 kommentarer

Hej på er! Eftersom jag är ledig ikväll så sov jag bara till kl. 12.30 idag, P hade också jobbat natt men han klev upp redan kl. 11 då han skulle iväg på en lunch och diskutera ett tränarjobb. Senare fick det bli middag och fika på Birsta med Magda & Petter! Magdas bäbiskula börjar bli riktigt stor nu. Den är rund och gosig! :)

När vi var i Birsta passade vi på att uträtta några ärenden och sedan tog vi en snabbsväng förbi Timrå. Ikväll ska vi bara ta det lungt. Mysa och se Robinson avsnittet vi missat. Till det blir det fruktsallad och glass! En perfekt måndagkväll!

Makadi Palace/ Grand Makadi

Publicerat: 2011-10-31 Kl: 03:07:42 | I kategori: Resor | 4 kommentarer
Hej på er! Nu när jag har ganska lungt på jobbet tänkte jag skriva lite om vår fantastiska resa! Vi såg inte ett moln på hela veckan. Det var 30-34 grader i skuggan hela veckan och vi har NJUTIT!! :) Vi låg för det mesta på stranden då vi snorklade väldigt mycket. Vi fick se otroligt mycket under ytan. Röda havet är ett fantastiskt snorklingsvatten. Det var enormt mycket fiskar och alla möjliga sorter. Vi såg allt från sköldpaddor, rockor till långa spetsiga fula fiskar till små fina fiskar i regnbågens färger. Det var helt fantastiskt! Vi såg ingen haj! ;) När vi var i Thailand snorklade vi också, men det här slår thailandssnorklingen! Jag klarar bara av att ligga i vattnet med cyklop kanske 5 minuter, sedan börjar jag hyperventilera så då fick jag ge mig upp ovanför ytan och ta riktig luft, och sedan ner igen. P ala snorklingskungen kunde ligga med cyklop hela 30 minuter innan han behövde ta "riktig" luft. Att snorkla i sånt otroligt fint vatten är en upplevelse för sig. Då det var koraller i vattnet så var man tvungen att bada med badskor alternativt simfötter. Stranden var helt okej, solstolarna stod i små vindbås och personalen som arbetade på stranden sprang runt och serverade alla gäster. Det kallar jag lyx! Vi måste ha druckit hur många liter Pepsi som helst!

Allinclusiveutbudet var enormt. Maten var kanon! Vi hade hela 15 restauranger inom området att välja på (området var GIGANTISKT). Man fick välja vilken restaurang man ville, men det gällde att ligga några dagar före i planeringen då vissa restauranger var mer populära än andra och man fick boka bord. Vi testade olika restauranger. Thai, italiensk, karibisk, egyptisk, indisk, grekisk samt en skandinavisk restaurang. Thai restaurangen fick det bästa betyget av oss så dit gick vi ofta på luncherna! Alla restauranger hade ett enormt utbud. 3 rätters blev det för de mesta till middag men även till lunch vissa dagar. På hotellet fanns det också 3 stora buffér som man också kunde välja på. De var gigantiska! Ni kan ju ana om vi var oroliga över vad vågen skulle visa när vi kom hem... Men +0,6 kg för mig, och för P +1kg. Dock känns det som 5 kg. Men skönt att vågen inte visade det iaf då. Men har man semester så har man! ;)

Poolområdet var gigantiskt stort. De var jätte, jätte mycket barnfamiljer. Ni som varit på Vings egna Sunwing vet att det är populärt och många barnfamiljer väljer att åka på dessa. Vill man åka på en resa där man är ganska ensam ska man INTE åka på ett Sunwing. Vi älskar Sunwing och all rörelse. Varje dag var det flera aktiviteter man kunde välja på. Det fanns alltid flera sportaktiviteter varje dag att välja på. Jag hoppade Body pump, core och sånt som var inomhus men därimot fick det det bli vattengympa. P han höll sig på sidan med kameran i högsta hugg då. Haha! ;)

Hotellområdet var ENORMT stort. Det fanns ingen anledning att göra något utanför hotellet för ALLT fanns på hotellet. Men två kvällar åkte vi in till Hurgada, och det var ju en upplevelse i sig. Dem skrek och drog i oss. Det blev inte så mycket shopping på resan. Egypten är känd för sitt bomull så vi köpte fyra st badhandukar med oss hem. Men mer än så blev det inte. Något annat som var lyxigt på hotellet var att man fick nya strandhandukar varje dag!

Varje kväll var det underhållning på hotellet i 2h. Vings egna underhållningsteam hade uppträdande och det var såå sjukt bra. Idol skulle kanske ta sig en sväng till Makadi och hitta stjärnorna för dem var såå jäkla duktiga!! Vi har aldrig någonsin hört något liknanade.

Alla som bodde på hotellet hade möjligheten att få åka till ett vattenland som ligger i närheten, och det var enormt. Hela 25 rutschkaner för vuxna och massa massa för barn. Där var i en halv dag men såhär i efterhand så ångrar vi att vi inte var där fler dagar. Det var sjukt kul. Jag höll mig till rutschkanerna som mindre BARN vågade åka, P fick åka dem värsta själv. Hihi!

Veckan i Egypten var underbar! En perfekt examenresa!!

Jag måste erkänna att man skulle behöva 1 VECKA semester nu efter resan. ;)

Haha... Jäklar vad text de blev i det här inlägget... :P

Lite bilder på poolområdet. Passade på att knäppa tidigt på morgonen då vi gick till frukostbuffén för att undvika allt för mycket människor på bilderna! :)

Fler bilder kommer!

Nattinlägg

Publicerat: 2011-10-30 Kl: 05:14:21 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hej på er! Egentligen skulle klockan nu har varit 06.15 och jag skulle vara på gång att överrapportera mina patienter till dagpersonalen, men istället är klockan bara 05.15 och jag har ca 1,5h kvar innan jag får gå hem och sova några timmar! Trots att vi har jobbat en timma längre inatt så har natten gått ganska fort ändå, vilket är skönt! Vi har haft de vi gjort inatt. Det är ju trots allt Halloween, skolLOV & helg och då brukar de kunna bli lite att göra.

Snart är det dags för de kontinuerliga kontrollerna. Temp, puls och blodtryck innan jag ska sätta mig och skriva nattens anteckningar. Sedan lämnar jag som sagt över patienterna till dagen.

Hoppas ni får en fin & bra dag allihopa!

Shopping!

Publicerat: 2011-10-28 Kl: 14:53:33 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Det blev en hel del shopping i Sthlm och många skulle nog gissa att den som shoppat mest av oss är jag! Men icke! P har haft spenderarbyxorna på sig i storstan. Han är nu hela fyra par jeans rikare och massa tröjor rikare. Jeansutbudet i Sundsvall är inte något att hurra för! Det kommer sällan in något nytt så nu när vi var i Sthlm så fanns det ingen shoppingspärr för herrn! Nu behöver vi båda gå igenom garderoberna här hemma och köra en rensning. Det är knapert med plats så för att allt nytt ska kunna få plats måste några plagg bort.

Jag hittade ganska mycket på taxfreen. Älskar att både Make Up Store och Body Shop finns på Arlandas taxfree numera! Det skiljer ganska mycket i pris så jag brukar passa på att köpa lite av varje. Jag passade även på att köpa två julklappar där också! Sen gjorde jag ett annat väldigt bra fynd också. Det bästa fyndet! Men de ska jag visa er senare! :)

Home sweet home!

Publicerat: 2011-10-28 Kl: 11:33:30 | I kategori: Allmänt | 3 kommentarer
Hej på er! Nu är vi tillbaka i vardagen igen!! Det har varit en VÄLBEHÖVLIG och UNDERBAR semester! :) Igårkväll blev vi hämtade av Magda på tågstationen, det var guld värt eftersom vi var väldigt trötta och för att inte glömma att nämna att ett av hjulen på ena resväskan gick sönder i sthlm och att gå från tågstationen och hem hade tagit sin lilla tid! 15 minuter hade kunnat blivit 40 min. Så tusen tack för skjusen Magda! :)

Ikväll är det dags för jobb igen. Det ska bli roligt att träffa alla igen och bli lite uppdaterad. Jag har samlat på mig en massa energi under semestern och är laddad för att jobba igen! Tre nätter ska göras i helgen. Vet ni vad det bästa är? Vi har blivit bjuden på middag hos Johanna & Glenn ikväll! :) Inte alls dumt!! Ska bli väldigt trevligt! :)

Idag tog vi oss en välbehövlig sovmorgon till kl 10 innan vi slog på tvättmaskinen!
Det blir en jätte-tvättdag idag eftersom det blivit en hel del tvätt på dessa 12 dagar! Skönt att få det gjort.

Nu håller P på med lite lunch. Han har varit och handlat så vi ska göra tacos till lunch idag. Det känns bra att vara tillbaka i vardagen igen måste jag säga. 3-rätters i 7 dagar är kanske inte det optimala! ;) Men är det semester så är det!

Mot Sundsvall! :-)

Publicerat: 2011-10-27 Kl: 19:59:08 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

img_0600 (MMS)

Hemma!

Publicerat: 2011-10-25 Kl: 18:17:07 | I kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Hej på er! Igårkväll landade vi på Arlanda efter en helt fantastisk vecka i värmen! Jag ska berätta mer om den senare i veckan! :) Just nu är vi i vår huvudstad och njuter av fyra till semesterdagar! Vi bor hos Bella och har idag träffat några gamla sjuksköterskeklassisar över en lunch på PUB! De var hur trevligt som helst att ses efter sommaren som gått! Känns som en evighet sedan man sågs så de var jätte roligt att ses! Efter lunchen blev vi guidade till fina smultron shoppingställen på Norrmalm och Västermalm av Magnus! P hade spenderarbyxorna på sig idag så de passade väldigt bra en dag som denna! ;) Sedan mötte vi upp Bella efter hennes jobb, strosade lite på drottninggatan och sedan tog vi tunnelbanan hem hit till henne. P håller på att hjälpa henne att sätta upp en lampa i hallen nu och sedan ska vi göra oss klar och bege oss in mot gamla stan! :) Ikväll blir det mitt och Bellas favvo matställe- Vapiano! P har aldrig varit där, men man kan inte bli missnöjd! ;) Ha det så gott så hörs vi längre fram i veckan! Jag ska bjuda på både kort och text från vår UNDERBARA resa senare! :) KRAM!

Redo!!

Publicerat: 2011-10-17 Kl: 06:50:00 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Nu sitter vi förmodligen på planet som ska ta oss till värmen!! Äntligen är dagen här som vi väntat på!! :-) Vi ska njuuta av ledigheten, värmen, snorklingen och såklart varandra!! :-) Underbart ska det bli!! (tar mobiltelefonfritt hela veckan lång!) Ta hand om er!! Kram!

SEMESTER!!!

Publicerat: 2011-10-16 Kl: 21:34:42 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

2011-10-16_16_16 (MMS)

Sitter på tåget och är äntligen på väg mot arlanda! :-D Vi värmde upp med att se Granlo BK vinna hemma på Sporthallen idag efter att P slutat jobbet! Sedan pös vi iväg mot tåget, och ett snabbmats-käk fick de bli på vägen till tågstationen! :-) Om inte allt för många timmar är vi framme på Arlanda! SNART är vi i värmen!! :-) Ska bli underbart med semester!!

TVÄTTMEDEL

Publicerat: 2011-10-14 Kl: 11:29:00 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

På BOOM's utförsäljning fyndade vi en till tvättmedeltunna. Vi har haft den vita sedan tidigare & då vi var på BOOM kom P med den perfekta idén att vi borde köpa en svart också. Ha kulörtvättmedel i en svart och ha den vita för vit tvätt! Vart super!

Torsdag

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 20:20:01 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Vilken effektiv dag!! Vi har hunnit med så otroligt mycket idag att de känns som att klockan är 23.30 nu, men är bara 20.10!

- Sovmorgon till 9 & mysfrukost ihop!
- En rejäl höstRENSNING & STÄDNING av förrådet.
- Tippen.
- P bytte till vinterdäck här hemma.
- Resväskjakt.
När vi städade förrådet fick vi se att en av resväskorna bara hade tre av fyra hjul. Ut till Birsta på resväskjakt på eftermiddagen. Samtidigt som jag var i Birsta och letade efter en bra resväska åkte P in några timmar på jobbet för patient handledning.

- Middag i Timrå.
- Fixat med bilen i Göra själv hallen på OKQ8.
- Fikat i Söråker! Hälsat på mormor & morfar, familjen samt farmor & farfar!
- Nu hockey, sedan packa inför resan.

En effektiv dag! Känns skönt att ha allt gjort innan vi åker.. Vi har dragit oss för höstrensningen av förrådet i några veckor, men det första P sa när han vaknade imorse var att idag tar vi tag i förrådet. Och ja, nu efteråt känns det fantastiskt skönt! Ordning och reda!

KLICK KLICK!

Publicerat: 2011-10-12 Kl: 22:34:05 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Publicerat: 2011-10-12 Kl: 15:16:14 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Hej på er! Idag är både jag och P ledig! Underbart! :) Vi har hunnit med en massa mys och trevligheter! Blev lunch med Johanna & Glenn och lite strosing på stan på förmiddagen. Lite senare på eftermiddagen mötte jag och P upp Bella över en fika på Tant Anci. Den underbaringen tog en sista minuten upp hit till Sundsvall. Så roligt att träffas!! Det var över en månad sedan vi sågs så vi hade en hel del att tjattra om! Snart åker vi ner till sthlm och tillbringar hela fyra dagar där. Hur underbart blir inte det? :)

Ikväll ska jag ut och äta med ett gäng gamla klassisar som numera är mina arbetskamrater! Madde, Elin & Lina. Fantastiska tjejer! :)

LEDIG DAG

Publicerat: 2011-10-11 Kl: 18:07:27 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Vilken härlig dag! Idag blev det en trevlig lunch på Charm med Petra och sedan en sväng på stan med mamma! En helt perfekt dag! Men den braiga dagen är inte slut än, snart kommer Johanna & Glenn hit! :)

Ni missar väll inte Sverige-Holland ikväll!? :)

Mitt tips till er!

Publicerat: 2011-10-10 Kl: 22:16:00 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer

En sida jag ofta tittar in på är Campadre. Det finns alltid så mycket fint till fantastiska priser! Både till hemmet, till sig själv & till andra.

För att ta del av alla erbjudanden, klicka in HÄR
!

Upp till 70% på ordinarie butikspriser!

Om en vecka..

Publicerat: 2011-10-10 Kl: 18:57:12 | I kategori: Allmänt | 3 kommentarer

Vad brun jag var här, till skillnad från nu! Sol & värme kommer sitta gött! När vi valde resa så använde vi oss av Vings värmeguide, och de tre varmaste resemålen i Okt är Gambia, Thailand och Egypten. Därav blev valet Egypten då vi bara kan vara borta 1 vecka! :) Vi får hålla tummarna att det blir varmt och soligt!! :) 1 VECKA kvar!!

Natt 3/3

Publicerat: 2011-10-09 Kl: 19:48:29 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Snart är helgen förbi, (vart tog den vägen?) Själv har jag ett till nattpass som ska göras innan jag går på några dagars ledighet! Jag jobbar endast två nätter till veckan! :) Sammanlagt tre nätter kvar & sedan är det dags för värmen! Idag har vi varit och uträtt några ärenden inför resan. Tänk, snart är vi där. Som vi väntat och längtat efter det! Nu är både pengarna växlade och allt från Apoteket är köpt. Det som saknas är solkrämer, men de tänkte vi beställa från taxfreen. Efter Apoteket idag blev det middag på IKEA och sedan en sväng förbi P föräldrar! :)

Nu börjar det bli läge för att göra sig klar och åka mot jobbet.. :)

BOOM 50-70%

Publicerat: 2011-10-09 Kl: 02:29:43 | I kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Jag har länge varit sugen på överkastet som tidigare gått lös på över 800 kr, men varit för snål då jag tycker vi har ett fint överkast redan. Men nu i veckan när det var 70% slog vi till!

LÖRDAG

Publicerat: 2011-10-08 Kl: 18:22:35 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Både jag och P har natthelg. Men P var tydligen inte lika trött som mig idag! ;) Han hade hunnit både en löptur, en sväng på affären samt gjort middag tills jag vaknade. En god lördagsmiddag bjöd han på och på bordet stod blommor när jag vaknade! Underbart!

Nu väntar vi på att Timrå-Brynäs matchen ska börja! :) Vi hinner nog bara se två perioder innan det blir dags att åka mot sjukan..

7 Oktober- En dag av glädje! :)

Publicerat: 2011-10-07 Kl: 18:57:24 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Kram på dig fina vän!

FINT PÅ ÖGONEN!

Publicerat: 2011-10-07 Kl: 12:11:00 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
ODD MOLLY DAMSOLGLASÖGON

Underbara glasögon från Odd Molly. Finns att klicka hem på taxfreen.. Har ju en hel del solglasögon, men man kan väll aldrig få för många? ;) Hhhhhum... Så sugen så sugen!

Nu ska jag göra mig klar och möta upp Sara för en fika på Tant Anci! :)

JOPS

Publicerat: 2011-10-06 Kl: 21:33:50 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Idag vart det middag på Jops med Magdalena & Petter. Middagen satt väldigt fint i våra fyra magar! :) Mätt och belåtna lämnade vi stället och placerade oss i soffan. Alla fyra hamnade i matkoma men lite godis slank allt ner.. ;) Sedan slog klockan kvällen och det vart dags för mig att bege mig mot jobbet, på nattmöte. Kom hem för ett litet tag sedan & lämnade över bilen till P som skulle iväg och jobba natt. Själv tänkte jag krypa ner och se kvällens avsnitt av Robinson nu! :)

Mitt i veckan

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 20:46:04 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Hej och hå! Fick sms av svärmor imorse om att det var 50-70% på BOOM. Vi åkte utöver mot Birsta en stund efter att jag vaknat på em. I hela 1h och 45 min köade vi till kassorna på BOOM. Det var kaos. Människor överallt! Det konstiga tyckte jag ändå var att det var så himla mycket kvar att fynda. Inte alls särskilt utplockat. Vi fyndade lite av varje. Överkast & kuddar från Gripsholm samt lite krukor och så.. Sedan vart vi hungrig. Då mötte vi upp Magdalena på IKEA för en middag där! :)
Sedan har vi bara pysslat på här hemma och tvättat inköpen vi gjorde idag. Just nu håller jag på att baka lite gosaker här hemma. P har varit och hyrt film och vi ska strax starta vår myskväll! :)

En trötterdag!

Publicerat: 2011-10-04 Kl: 19:43:23 | I kategori: Allmänt | 3 kommentarer

Idag har jag varit så trött så trött. Sov väldigt länge, och det var väldigt behövligt! Mitt hjärta jobbar långdag så honom har jag inte sett röken av idag.. eller jo, det har jag visste.. Han var hem och lämnade bilen till mig på lunchen så att jag ska kunna ta mig till jobbet ikväll! :) Ja, ni ser ju hur.. Har jag vaknat än?..

Nu ska jag strax åka upp till M & P i Sidsjön på en fika innan det är dags för sista natten innan två lediga dagar! :) Hoppas natten blir en bra natt!

Hoppas ni haft en finfin dag allihopa & ätit mycket bullar. Själv har jag inte intagit
någon bulle alls då jag typ sovit hela dagen! ;)

Kanelbullens Dag

Publicerat: 2011-10-04 Kl: 05:48:00 | I kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Idag är det den 4 oktober och kanelbullens dag. Det finns fasiken dagar för allt.. ;)

Nu är det snart dags att rapportera över till dagpersonalen och sedan ska jag hem och sova några timmar! :)

FINT FRÅN SIA!

Publicerat: 2011-10-03 Kl: 15:11:53 | I kategori: Allmänt | 4 kommentarer
Den här fina burken, filled with goodies.. fick vi av J & G i torsdags! :)

Den är så himla fin!

Nu dags för ett tandläkarbesök och sedan ladda för de två kommande arbetsnätterna! :)

SVAR

Publicerat: 2011-10-03 Kl: 14:49:20 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Roligt med lite frågor! Fick en fråga av en läsare som undrar lite över hur jag förbereder mig för att jobba natt osv! :)

Jag försöker att sova ut den dagen jag sedan ska ut och jobba natt. Men det är inte alltid så lätt då jag ofta vaknar av mig själv tidigare än vad jag egentligen vill. Vaknar jag tidigt brukar jag försöka lägga mig en stund innan jag ska åka och jobba. Det har dock bara hänt två ggr då jag tycker att jag blir så trött av att vila precis innan jag ska iväg på jobbet. När jag jobbat natt försöker jag sova till kl. 15.30. Ibland vaknar jag tidigare och ibland är jag dötrött då klockan ringer. Allt beror på hur natten varit. Men bara jag kommit upp på benen så brukar jag bli pigg igen. Att jobba flera nätter i rad tycker jag går rätt bra, då är jag inställd på att jobba flera nätter och jag är redan "inne" i det. Jag tycker det är värre att jobba enkelnätter och ställa om sömnen. Förra veckan då jag jobbade 6 nätter förberedde jag mig som vanligt, men när man jobbar så många nätter i rad så gör man nästintill inget annat än jobbar och sover. Det var jag själv som hade lagt 6 nätter på schemat eftersom jag ville ha långledigt vecka innan. Jag tycker att det är väldigt skönt med en riktig långledighet (1v) mitt i schemat. Annars brukar jag lägga max 3 nätter i rad. Ibland lägger jag tre och ibland två nätter i rad. Jag trivs jätte bra med att jobba natt. Jag är en riktig kvällsuggla och jag tycker timmarna oftast går väldigt fort! Jag ska inte säga att jag trivs bättre att jobba natt, för jag trivs även jätte bra med att jobba dag- och kvällar! Så de är både och! :) I somras då P var på Allmän pysk som sjuksköterska jobbade han bara nätter och jag önskade då att börja gå nätter i aug. Men nu när han jobbar på RPK jobbar han både dag-kvällar & nätter, men vi försöker att pyssla med våra scheman så att vi får lediga dagar ihop och att vi jobbar nätterna samtidigt. Hittills har det fungerat finfint! :)

SÖNDAG

Publicerat: 2011-10-02 Kl: 14:54:23 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Nu är middagen snart klar här hemma. P tog ut friskvårdstimme från jobbet idag så han är ute och löper just nu. Han springer den vanliga löprundan som brukar ta 50 min så han är nog här alldeles strax. Idag blir det bacon & campinjonsås och pasta till middag. Gott och väldigt enkelt. Efter middagen ska vi bege oss ut till Timrå och därefter till Söråker.

Mmmums

Publicerat: 2011-10-02 Kl: 14:33:31 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
vad gott de blev igår!

Lördagsmys!

Publicerat: 2011-10-01 Kl: 21:23:00 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Hallon, blåbär och en dos kiwi, toppat med vitchoklad. In i ugnen (250 grader) i 5-7 min!
Lätt som en plätt! Serveras med glass. Mmmmmums!

Vi har en favorit! Gissa vilket?

Publicerat: 2011-10-01 Kl: 10:38:00 | I kategori: Allmänt | 7 kommentarer
Vi har varit på husvisningar x flera de sista två åren. Nu i somras var vi mitt uppe i en budkamp. Vi la det första budet, det höjdes, vi höjde ännu mer, det höjdes yttligare, vi chockhöjde, det höjdes ännu mer.. Ja, det rullade på.. Till slut la vi oss då det började rulla iväg. Det var ett hus på 165 kvm, byggt 1991 och krävde  en HELRENOVERING & desutom ville vi installera bergvärme! De hade kunnat blivit huuur fint som helst. Menmen.. Därefter har letandet fortsatt. Vi har haft både öronen & ögonen öppna, dagligen kollat på hemnet & det kommer bara inte in något av intresse! Det där drömhuset dyker bara inte upp! Men vi har även en annan dröm.. att bygga nytt!

Vi har en favorit! Gissa!