Nytt i kläd-garderoben & sko-garderoben

Publicerat: 2010-06-30 Kl: 11:17:28 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Både jag & Elin var på shoppinghumör igår! Jag kom hem med ett spetslinne, underkläder & ett par skor! :) Skorna kommer från H&M och jag vart dunderförtjust i dem!!! Dem kommer användas flitigt i sommar!! :)

Nu blir det ett dygns jobb! :) Men först måste jag väcka P som jobbat natt. Stackarn som måste kliva upp redan.. Han kom hem strax efter sju imorse och brukar sova till tolv-ett-två egentligen men han behöver ha bilen idag & imorgon så han erbjöd sig att skjusa mig till och från jobbet i Timrå! :) Han är så snäll mitt gohjärta!! Snacka om att man är bekväm med bil... ;) P har tagit på sig det stora ansvaret att vara kattvakt i fem dagar också! :) Så nu innan jag börjar jobba ska vi stanna och mata hans kusins flickväns katt. Nu måste jag väcka P så vi hinner med oss, jag börjar 12! Hejsvejs!

2 dagar med syster E! :)

Publicerat: 2010-06-30 Kl: 01:04:14 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Igår efter att jag jobbat klart kom Elin till oss! På kvällskvisten åkte P och jobbade natt och jag & Elin cyklade till affären, hade hemmaspa och myste på. Somnade typ vid 01.30! En riktig mysig tjejkväll hade vi! Imorse tog vi sovmorgon till halv tio, sedan medan P sov tog vi en promenad in till stan, strosade runt och shoppade lite! Sedan mötte vi upp P på eftermiddagen då han vaknat igen, jag & Elin tog en shoppingpaus och P bjöd på glass ute i solen! P shoppade loss på Carlings innan han vandrade hemåt igen. Jag och Elin strosade vidare på stan, fyndade yttligare lite saker! Sedan blev det snävt med tid så vi köpte med oss pizza hem till middag och strax därefter åkte vi iväg till Ljustorp där vi varit ikväll. P har haft fotbollsmatch! Dem vann igen, 3-2! :) P gjorde två ass! :) Jag, Elin & Victoria var där redan vid samlingstid. Sedan kom Mamma, Henke, Linnea, Sebbe, Maximilian, Morfar & Farfar och hejade också! :) En perfekt dag har det varit! :)

Det har varit jätte roligt att haft Elin här! Vi har haft det supermysigt! :) Vi tänkte göra om det om 1½ vecka, då är jag låååångledig.. :) P åkte direkt och jobbade efter matchen ikväll och jag ska jobba imorgon, i 24h! :) Så det är nog bäst att jag kryper ner nu så man kommer upp imorgon! :)

Godnatt! :)

Hårinpackning & ansiktsmask på!

Fotboll ikväll:

Min käraste P Melander i grön 4 :)

Shopping i huvudstaden

Publicerat: 2010-06-29 Kl: 00:22:01 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Linne + väska

Väska fr. Zara

Sthlm 20/6-23/6

Publicerat: 2010-06-27 Kl: 12:27:30 | I kategori: Resor | 1 kommentarer

Glad midsommar!

Publicerat: 2010-06-25 Kl: 11:25:43 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Vilket toppenväder!! Önskar er alla en fin och trevlig midsommar! :) Själv ska jag jobba och lika så P jobbar ihelgen men vi har tajmat in det bra, vi båda är lediga imorgonkväll så då ska vi njuta en midsommarmiddag tillsammans! :)

TREVLIG MIDSOMMAR!! :)

P.O.P kursen FIXAD!

Publicerat: 2010-06-24 Kl: 21:20:02 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Idag har vi varit ute i Söråker och i Timrå hela dagen och hälsat på! :) För en stund sedan åkte P iväg till jobbet. Han skulle först träna i gymmet och sedan jobbar han natt. Imorgon drar jobbandet igång för min del också.. Nu är det slut på allt resande, måste göra någon nytta igen! :P

Just det... Vi klarade tentan!! :D Den vi gjorde i början av Juni. Så nu är man godkänd i Pediatrik, Obstetrik och Psykiatri kursen! Fantastiskt SKÖNT! :)

Nu ska jag ta cykeln till affären och handla svartvinbärste! Gottgott!

Stockholm-Sundsvall

Publicerat: 2010-06-23 Kl: 16:59:43 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Är nu hemma från några härliga dagar i Stockholm! :) Har haft det kanonbra! :) Tyvärr så blev jag förkyld & hängig dag 1, vilket inte var så roligt. Menmen.. Jag har inte deppat för det, utan vi har haft fullt upp varje dag! :) Men nu mår jag mycket bättre iallafall! :) P kom nyligen hem från stugan så nu har vi precis njutit en middag på balkongen i solen! :) Så mysigt att träffa honom igen, har saknat honom! Mitt hjärta! :) Perfekt väder ute nu, precis som det varit i Sthlm dessa dagar! :)

P tyckte att vi skulle gå på bio ikväll, men jag tror inte det är så smart eftersom jag har fått rethosta... hur störande är det inte när nån sitter och hostar på bion? Det slutar väll med att alla sitter och kastar pocorn på mig. Så det får bli någon annan kväll istället! :)

Packat för Sthlm

Publicerat: 2010-06-20 Kl: 01:12:54 | I kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Nu är väskan packad och redo för några dagar i huvudstaden! Nu blir det några timmars sömn innan det är dags att möta upp Victoria på stationen och kliva på tåget klockan tio. Jag tyckte jag kunde gå till tågstationen eftersom det inte tar så lång tid att promenera dit, men mitt hjärta ville vinka av oss! Söt som han är gohjärtat! :) Jag kommer sakna honom, jätte mycket! :)

Nu blir det sängen! Godnatt! :)

Lördag

Publicerat: 2010-06-19 Kl: 20:48:02 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Dags att börja packa IGEN.. ;) Imorgon åker jag och Victoria till Sthlm några dagar! Det kommer bli supernajsigt! :) Tåget går kl. 10 imorgonbitti så ikväll blir det lungt. En sväng på Cityfesten kan det bli! :)

Hemma!!

Publicerat: 2010-06-17 Kl: 22:15:12 | I kategori: Resor | 3 kommentarer

Vi landade på Midlanda igårkväll vid åttatiden så nu är vi på hemmaplan igen! Vi har haft en kanonvecka! :) Superfint väder varje dag, mellan 30-40 grader varmt i skuggan, ätit god mat, träffat underbart trevliga människor.. Ja, helt fantastiskt bra har vi haft det! :)

En kväll under resan åkte vi och ca 25 personer till iväg med hotellbussen bort till en fotbollsarena där det skulle spelas en fotbollsmatch. Svenskarna/norskarna mot hotellpersonalen. Det var väldigt seriöst och man kunde hyra fotbollsskor där. Haha! Typ alla fick skavsår! Som tur var hade P med sig ett par joggingskor som han kunde använda, så han hade tur som klarade sig från blodiga skavsår. Vi tjejer var hejaklack på läktaren och grabbarna slet som djur! Det blev vinst för turisterna! ;) Superroligt var det! Åker gärna tillbaka till Side! Fantastiskt fint och rent ställe!! :)

Min arbetskamrat Stina m. familj åkte till Turkiet igår med planet som släppte av oss. Dem hamnade på samma hotell som oss, i hotellrummet bredvid. Helt otroligt! ;) Hoppas ni också får en kanonvecka!! :) ♥

Bjuder på massa bilder från resan.
En litet tips till er som inte är så haj på det här.. farmor, farfar och mormor, morfar! förlåt! ;) Men tryck på bilderna så blir det större bilder! :)

Hej!

Publicerat: 2010-06-14 Kl: 18:50:12 | I kategori: Resor | 0 kommentarer
Vı har det fortfarande toppen har ı Sıde! Det ar som sagt valdıgt mycket svenskar och norskar ungdomar pa vart hotell! Vı har lart kanna superharlıga mannıskor som vı umgas med dag som natt. Vı har jatte rolıgt tıllsammans! Stranden pa dagarna och party pa kvallarna! :) Hoppas att allt ar bra med er alla dar hemma.. Vı har det verklıgen superbra! Varmt och skont!! :) Nu ska vı alla ut och ata mıddag tıllsammans! :) Kram fran oss!

Sıde!

Publicerat: 2010-06-11 Kl: 19:57:27 | I kategori: Resor | 0 kommentarer
Hej pa er! Vı anlande ı Turkıet ı torsdagsnatt kl. fyra! Resan gıck toppen och vı fıck destınatıonen Sıde! Vı vart jatte glad eftersom vı aldrıg tıdıgare varıt ı Sıde och det ar ju alltıd rolıgt med nagot nytt! Det var en tımmas transfer dıt. Perfekt! Igar nar vı vaknade traskade vı ner tıll stranden. Superfın stand! Den nya strandpromenaden som dem nylıgen byggt ar perfekt for morgonpromısar! :) Vı har hunnıt utforskat bade stranden, poolomradet och stan. Det ar en otrolıgt mysıg stad. Vı gıllart! Vı upplever att befolknıngen har ar mycket lugnare an ı Alanya, dem ar ınte alls lıka pastrıdıg. Vılket ar skont!! Men man kan anda gora bra affarer. Det verkar dock ha blıvıt lıte dyrare har ı turkıet. Nu kostar en cola pa restaurang ca 15-20 kr, nar vı var har sıst 06 betalade vı ca 8 kr! Vart hotell ar valdıgt fınt och frascht! Det bor valdıgt mycket svenskar pa hotellet sa ıdag vıd poolen traffade vı ett helt gang med ungdomar. I overlag ar det mest barnfamıljer har ı Sıde! :) Vı vart bjuden pa fest hos ett norskt par nu pa kvallskvısten som ocksa bor pa hotellet, men vı hade bestamt att vı skulle ta en promıs ın tıll centrum och kaka mıddag ı solnedgangen. Det fınns manga fına uteserverıngar med havsutsıkt har!! :) Det ar dock ınte helt omojlıgt att vı stoter pa det norska/svenska/danska ganget senare ıkvall! :) Om ınte annat sa kommer det fler kvallar! ;)

Just nu ar klockan 21 och det ar 28 grader! Vı njuuuuter! Nu tanke vı ga och ta en drınk och satta oss pa en restaurang som har storbıldstv, VM-matchen sands overallt har. Hoppas att allt ar toppen hemma! Kram!

Ikväll åker vi utomlands!

Publicerat: 2010-06-09 Kl: 15:02:18 | I kategori: Resor | 1 kommentarer
Yes! Ikväll drar vi iväg på vår sistaminuten resa som vi bokade för några dagar sedan. Ska bli superskönt att komma iväg. Telefonfritt blir det också!! P har typ inte gjort annat än pratat i telefonen de senaste dagarna. Ringer inte tidningarna så är det någon annan som ringer om fotbollen. P säger själv att så många samtal han haft den här veckan så många samtal har han inte haft på hela förra året. Så då förstår ni ju att han levt i telefonen dessa dagar, därför ska det bli otroligt skönt att komma iväg tycker vi båda. Imorgon kommer en nyhet ut i tidningen tror jag. Vi hade velat läst det, men vi drar iväg och det ska bli fantastiskt skönt! Resan behövs! Vi lär nog hålla oss uppdaterad via datorn iallafall! :)

Nu ska P börja packa sin resväska, sista minuten som alltid då det ska packas! ;) Sen skjusar P mig på 40+50års fest. Incheckningen öppnar 20.05 och stänger 21.05 så vi dyker in på Midlanda vid 20.30! :)

Ni får ha det så gott och hoppas vädret blir toppen här hemma. Hoppas att skolavslutningen blir fin för er som har den imorgon & på fredag! :)

Toppen! Nu håller vi bara tummarna för att flygresan går bra!! Man känner sig så kontrollös i ett flygplan, men det är väll bara att lita på piloterna.. att dem är nykter och kan styra bra! ;)
Hejdå!

Packar

Publicerat: 2010-06-08 Kl: 22:37:39 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer

Idag kom två tidningar med posten. Perfekt att lägga ner i handbagaget tills imorgon. Planet lyfter inte förrän 22.05 på kvällen så vi har hela dagen på oss att förbereda. P ska desutom på en utbildning på jobbet imorgon. Kl. 18 är jag bjuden på 90 årsfest. (40+50 års fest) för två av mina arbetskamrater och jag tänkte gå på den innan vi åker iväg. Jag hinner vara med nån timme på firandet iallafall, och det känns jätte roligt! :) Morgondagen blir nog en kanondag! :)

Godnatt!

Gofika och fotoalbum

Publicerat: 2010-06-07 Kl: 22:29:00 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Just nu gör vi inget annat än längtar till onsdag. Sitter och kollar på bilder från när vi var i turkiet sist, 2006. Herregud vad tiden gått fort!! :) Ska bli såå skönt att åka iväg!! :)

P har varit och kollat på fotboll ikväll och kom nyligen hem. Även jag har varit ute och åkt ikväll. Åkte på Birsta och köpte lite saker till resan. När P kom hem överaskade jag med räkmacka :) Det var väldigt uppskattat efter en kväll i regnet! :)

Imorgon mitt på dagen ska jag träffa Petra och sedan på eftermiddagen ska jag umgås med lillasyster Elin, vi tänkte ta en sväng på stan! :) Mamma joinar oss också när hon slutat jobba! Det blir en härlig tisdag, utan regn.. Hoppas jag!! :)

Godnatt!

BLIR EN SISTA MINUTEN PÅ ONSDAG! :D

Publicerat: 2010-06-07 Kl: 11:55:46 | I kategori: Resor | 2 kommentarer
Vet ni vad jag och P gör om två dagar?

Vi drar utomlands! ;-) Vi har bokat en sista minuten resa till Turkiet. Om två dagar, på onsdag bär det av och vi blir borta en vecka! :D

Vi åker ospecifiserat. Så det blir en överaskning vart vi hamnar.. Vilken ort och vilket hotell.. :) Det här är inte likt mig, jag brukar ALLTID har framförhållning! Jag brukar inte kunna slappna av om inte allt är planerat i god tid, framförallt när det handlar om resor.. Framförhållningsmänniska som jag är! ;) Men faktiskt, så känns det sååå jäkla spännande och roligt att bara åka iväg såhär spontant! :D Jag & P har åkt på många utomlandsresor tillsammans och vi verkligen njuuuter av att resa! Vi har dock aldrig åkt såhär spontant! :) Vi har varit i turkiet förrut tillsammans så vi får väll se om vi hamnar i Alanya även denna gång eller om vi hamnar på någon ny ort som vi inte besökt tidigare. Det spelar absolut ingen roll, kan vara skönt att komma till ett ställe där man varit förrut, men samtidigt spännande att komma på något nytt! ;) Blir som sagt en överaskning! :)

Ibland är det jäkligt skönt att bara göra något sånt här spontant!! :D Ska bli superskönt!!

Vaniljte

Publicerat: 2010-06-06 Kl: 21:51:26 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Har druckit svartvinbärste regelbundet i sisodär 6 månader nu. Brukar fastna i olika te-smaker perioder, men byter ut svartvinbärste till vaniljte ikväll! Mmmm

Söndag

Publicerat: 2010-06-06 Kl: 19:27:02 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Idag blev det träning på morgonkvisten för oss båda och sen har vi varit ute i Timrå och hälsat på. Var meningen att vi skulle följa med Isabelle och Emil på Holmöbrygga och äta ikväll, men P skulle på ett möte, som blev tidigare än vad han trodde så vi fick hoppa middagen på Holmö. Men det kommer nog fler tillfällen hoppas jag! :)

Rensade precis skogarderoben och längst in hittade jag sommarskorna jag köpte i Bangkok. Dem är nu framtagen och har fått en plats framme på skohyllan.

P är på mötet nu och jag ska cykla och handla lite på affären.
Trevlig kväll allihopa!

Godnatt

Publicerat: 2010-06-06 Kl: 01:35:31 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jobb hela dagen idag! :) När jag kom hem gick jag över till Magdalena och Petter, där även P var! :) Ledig imorgon och 18 dagar framåt! ;) Perfekt med lite ledighet, kan behöva återhämta sig lite efter allt plugg. Men återhämta sig borde man kunna göra på 2 dagar, så vad ska man göra dem andra 16 dagarna då? ;)

Sov gott!

Fredagkväll

Publicerat: 2010-06-04 Kl: 17:19:42 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

..Mot Timrå & Veteslingan! :)

Svart linne- H&M
Svart bikiniöverdel- H&M
Skor- Monki
Nitskärp- Bangkok
Jeans- Veromoda

-Linnet och skorna är från dagens shopping! :)
Trevlig kväll!

Publicerat: 2010-06-04 Kl: 16:14:52 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Jag och Bella shoppade loss idag. Vart några sommarpresenter till oss själva. Jag köpte även en liten sommarpresent till världens bästa sambo. Han vart jätte glad och den (t-shirten) satt perfekt!

Tidigare idag, direkt efter tentan! :)

År 2 förbi

Publicerat: 2010-06-04 Kl: 14:52:51 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Är så glad!

Nu är äntligen tentan skriven, och det kändes bra då jag lämnade ifrån mig den! NU ÄR DET ÄNTLIGEN SOMMARLOV och pluggfritt! Blev en sväng på stan med Bella, Pontus & Madde efter tentan. Vi gick sedan och åt lunch och sen åkte jag och bella på Birsta. Vi firade tentan med en massa shopping! ;)

Jag kan erkänna att det det här året har varit rätt tufft och jobbigt!! Jag kan dra det kortfattat för er. Först i oktober drabbades vi av fuktskada i vår förra lgh och blev tvungen att flytta ut på engång eftersom jag blev allergisk & sjuk, samtidigt var vi mitt uppe i världens jobbigaste kurs, Medicinsk vetenskap. En kurs om kroppens alla olika sjukdomar!! Vi fick vara inneboende hos våra familjer, släktingar och försöka fokusera på skolan samtidigt som vi hela tiden fokuserad på att hitta en ny bostad. Som tur var hittade vi vår fina lägenhet här på Grönborgsgatan efter bara nån månad, eller fin är kanske att ta i. Men den blev fin efter all renovering. P slet som ett djur!! Såhär i efterhand undrar man hur vi fixade både tentaplugg och renovering samtidigt eftersom det var sååååå jä-ulskt mycket i skolan. Alla som har läst kursen vet att den är hemsk jobbig och man önskar ingen ska behöva läsa den! Det går inte att jämnföra med ett jobb eller nått!! Allt fokus läggs på kursen och man har inget liv utöver plugget!! Hade inte både jag och P läst, så hade P förmodligen lämnat mig. ;) Skämt och sido, men det fanns ingen fritid förutom plugg! Vi var jätte orolig att vi inte skulle klara tentan eftersom vi var mitt uppe i renoveringen och allt.. Det hade känts sjukt tungt eftersom vi även skulle åka till Asien några veckor senare, det hade känts sjukt jobbigt att behöva göra omtenta direkt efter vi kommit hem. Men vi fixade det, både tentan och renoveringen. Helt fantastiskt!! Folk i vår omgivning och i klassen vet hur hårt vi slet, och dem fattade inte hur vi klarade allt, men vi fixadet det trots allt! Vi har nog aldrig varit så lycklig som när vi klarade just den där tentan. Axlarna lättade med 25 kg. Som belöning blev det tre fantastiska veckor i Thailand. Helt underbart var det!!! Därifrån har vi minnen för livet! :) Vårterminen har varit mycket bättre. Ingen SUPERSTOR kurs och inte heller någon annan sjuktjobbig kurs. Men nu är andra året över, och bara ett år kvar!! :)

Det här är det bästa valet jag gjort i hela mitt liv, att läsa vidare till sjuksköterska direkt efter gymnasiet! Jag trodde inte att jag skulle orka läsa direkt, men jag fick en kick då jag kom in och började plugga! Om ett år är jag klar sjuksköterska och sen får man väll hålla tummarna för ett jobb. Inte lätt att få jobb i dagens tider, kolla exempelvis på sjukhuset där dem sparkar folk hela tiden. Blir kanske till att måste röra på sig för att få ett jobb. Det återstår att se. Men en utbildning rikare är jag iallafall, om ett år!

Ops, de här inlägget blev visst super långt! ;P och inte så kortfattat som jag trodde det skulle bli.

Nu blir det till att njuta iallafall! TREVLIG HELG ALLIHOPA!
Kraam!

Praktikplatserna klockrena!

Publicerat: 2010-06-03 Kl: 22:52:44 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Till hösten börjar vi med praktik direkt. Det blir både praktik på vårdcentral och inom psykiatrin. Åtta veckor! Vi har den här veckan fått veta vilka praktikplatser vi blivit tilldelade. Och både jag och P är jätte nöjda med våra platser, känns himla bra. Vi fick våra önskemål! Vi båda fick nära till vårdcentralpraktikerna och desutom fick vi våra önskemål inom psykiatrin. Man kunde antingen välja att vara på Rättspsyk eller inom allmän psykiatrin (avdelningarna bakom sjukhuset). Jag valde allmän psykiatri då jag tror det passar mig väldans bra, och P valde också allmän psyk eftersom han annars jobbar på RPK och vill se något annat än det han redan känner till & kan. Toppiloppen blir det nog! :)

Har suttit och pluggat idag också.. Blev lite plugg hos Madde på kvällskvisten, toppen att byta lite tankar och funderingar med andra i klassen tycker jag. Imorgon ska tentan skrivas. Psykiatri, Obstetrik och Psykiatri kommer det stå på tentans framsida. Heja!

Efter tentan är det äntligen sommarlov, detta ska firas med en glass på stan. Kommer ihåg.. Förr, när jag och mina syskon hade skolavslutning, då åkte vi alltid på avslutningsfika hos mormor och morfar efter all sång på skolan. Det var tider det! ;) Det är härligt att tänka tillbaka på alla fina barndoms minnen man har! :) Jag är tacksam för allt som varit och allt som händer i nu'et. Bara att veta att alla i min omgivning mår bra gör mig så lycklig och glad! :)

Nu blir det sääängen. Sov så gott allihopa!
Imorgon ska pennan glöda! Den MÅSTE glöda!

Borde pluggat mer..

Publicerat: 2010-06-03 Kl: 00:07:13 | I kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Det var meningen att vi skulle sitta och plugga hela dagen idag, men SÅ HAR DET INTE BLIVIT, pga andra tråkiga orsaker. Synd att det ska hända saker just nu innan vi har tenta, och när man måste fokusera på att plugga. Icke bra. Vi behövde iallafall få lite frisk luft vid lunchtid så vi tog en promenad till stan, åt en lunch med Bella på uteservering och sedan satte vi oss i solen och pluggade! Plugg i kanonvädret! Vi hann även med en liten sväng i gallerian, inte så populärt av P då han börjar bli less på att gå i affärer, men jag och Bella behövde tröstshoppa lite nu i tentaplugget. Jag kom hem med ett par svarta spetstights från Gina tricot som jag tänkte ha under klänningar!

Nu på kvällskvisten har vi haft tentapluggkväll här hemma med några klassisar! Superbra inför tentan som är på Fredag. Måste kämpa sista tiden nu. Snart sommarlov! :)

Imorgon är det sista dagen innan tentan, vilket betyder att vi måste sitta hela dagen. Ställer klockan på 08.00. Frukost och sedan plugg! Förhoppningsvis är det finväder så att man kan sitta ute på balkongen och plugga!

Sov gott! :)

2 Juni

Publicerat: 2010-06-02 Kl: 16:07:00 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Bilder från helgen som var! :)

Onsdag

Publicerat: 2010-06-02 Kl: 10:37:17 | I kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Inviger våra nya frukostskålar med jordsgubbsyoghurt, musli & bananer och sätter oss på balkongen för att plugga pediatrik!

Önskar er alla en kanon dag! :)

Bu eller bä?

Publicerat: 2010-06-01 Kl: 22:00:18 | I kategori: Allmänt | 1 kommentarer
Jag prenumererar på flera olika tidningar och blir alltid lika glad när jag kollar posten och får se att jag fått en tidning i brevinkastet. Som idag, Varje tisdag får jag denna fantastiska skvallertidning... Haha! Ibland tänker jag att jag ska säga upp skiten, men det är bra lockande ändå.. Det är ändå lite underhållande att läsa om alla kändisars bekymmer! Men ibland undrar jag, vad är sant och vad är inte sant i tidningarna? Vilket fall, perfekt sängläsning ikväll!

Bästa läsningen är nog renoveringstidningarna jag prenumererar på.. Inspiration till tusen! Hade behövt ett hus eller något större så att jag kan få utföra mina ideér.. ;) Skulle jag göra alla planer jag har så skulle vår lägenhet vara som en julgran med noll gåyta! ;)

Nu blir det sängen.. och läsning!

Tisdag

Publicerat: 2010-06-01 Kl: 17:52:09 | I kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Inga bin idag= Utemöblerna förflyttades ut på balkongen! ÄNTLIGEN, är dem småååå, äckliga liven borta(!?)

Lunch, middag & plugg ute idag! Underbart väder hela dagen!! Fler sånna dagar!!

Nu ska vi inta soffplats på balkongen och forsätta plugga lite. Kom nyss hem från Timrå, har varit och ätit glass hos P föräldrar. En liten glasspaus i plugget! :)