Fredag

Publicerat: 2013-01-18 Kl: 11:58:00 | I kategori:

 

-23 grader idag... Man kan inte annat än längta efter sol och värme!!


Idag mår jag mycket bättre. Hes och hosta på natten, men annars piggilin.

Idag är det äntligen fredag! Jag jobbar natt hela helgen men ska ändå ta vara på dagarna. Fredagsmys ikväll (som jag längtat efter det!) P åker till Åre imorgon över dagen med morfar. Min syster Elin har fyllt år i veckan- Födelsedagsfirande imorgon eftermiddag/kväll. Eventuellt följa med P familj till Hassela på söndag (beroende på hur trött jag är efter nattjobb och temperaturen), takskottning och fix! Så ser helgens planer ut! :-)

Om en liten stund kommer Johanna och Lexie förbi här! Vi ska åka och göra Birsta C! :-) 

 

Det här blir en mysig fredag!

 

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Fin bild. =D

(Har du lust att göra ett bloglovin byte? Ha en bra dag=D)

2013-01-22 @ 16:26:51
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0