Mitt i veckan

Publicerat: 2012-10-17 Kl: 19:50:00 | I kategori:

 

 

Som jag nämnt tidigare var jag på utbildning i Östersund igår. Det var mycket lyckat och vi hade väldigt trevligt! :-) Lärde oss flera bra saker och fick bra vägledning! 

Vi körde i rena vinterovädret när vi skulle till dit men när vi sedan skulle hem (då jag körde) var det jätte fint väder och solen sken! ;-)

Nästa utbildningsdag är nästa vecka, dag 1 i motiverande samtalsteknik.. Spännande även det! :-)

Sen..
Min käraste har åkt till Tyskland, ska hälsa på brodern och ska på fotboll! Att vara ensam är inte något jag tycker är speciellt kul. Fy! Men de sägs ju att de är nyttigt att vara ifrån varandra lite och få sakna! Sist vi var borta ifrån varandra så här många dagar var för ett drygt år sedan då grabbarna var på fotbollsresa och då kan jag säga att saknaden var enorm. Jag har ett ganska fullspäckat schema fram till söndag så jag tror dagarna kommer gå fort.. :-)

Nu dags för nattjobb!
 
Innan Pontus och Per åkte igårkväll hade Pontus lagt på vinterdäcken på vår nya bil så jag ska åka säkert på vägarna. ♥ Guld värt för mig som inte tycker att de är speciellt trevligt väder att köra i nu. Snö, kallt, regn..
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0