Mitt i veckan!

Publicerat: 2012-10-31 Kl: 18:27:00 | I kategori:

 

 

En effektiv dag!

 

Grundade inför den kommande jobbnatten med sovmorgon till 11, tog en promenad, städade vår ena bil invändigt, uppdaterade min bra-att-ha&kom-ihåg-bok som jag har i skåpet på jobbet, handlade en outfit inför helgen (vad vi ska göra ihelgen ska jag berätta sen) och till sist blev det garderobrensning. När P kom hem för en liten stund sen svängde han ihop sin absoluta favorit vardagsrätt, pasta carbonarà! Vi äter carbonara ganska ofta men de är alltid lika överraskande gott! :-)

 

Här hemma har vi nu tänt ljus och medan P ska sätta sig och plugga tänkte jag fortsätta garderobrensningen och sen gå igenom ljusförrådet här hemma. Som vi eldar kan vi nog behöva fylla på med lite mer ljus snart.. :-)

  

Önskar er en härlig onsdagskväll! :-)

 

Kommentarer
Postat av: Kers

Alltså, jag bara måste fråga: Vart har du köpt den där superfina gjutjärnskronan med tända ljus i? Den är ju bara så fin! Tack för gullig blogg!

Svar: Kronan är köpt här i Sundsvall för cirka 5 år sen, på en butik som hette Living in Sweden, en affär som gått i konkurs. Många som frågat men jag har ingen anning om vart man kan hitta en nu.. Vad kul att du tycker om bloggen, alltid lika roligt att höra! :-)
emelieth.blogg.se

2012-11-02 @ 14:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0