Måndag

Publicerat: 2012-10-29 Kl: 16:34:00 | I kategori:


Imorse gick jag av tredje och sista natten för ihelgen! :-)

Idag har jag den där trött-i-knopp&kropp-känslan man lätt får när man kliver upp för tidigt efter nattjobb. Eftersom jag jobbar kväll imorgon så var jag tvungen att kliva upp tidigt idag så att jag ska kunna somna ikväll! Snabba vändningar när man jobbar dag, kväll och natt under samma schemaperiod. Men jag gillart! :-)

 

Nu är snart sambon hemma och vi ska äta tacos till middag! Muums! :-) Eftersom både han och jag har jobbat ihelgen (P gick ut och jobbade extra på sitt gamla jobb) så får det bli ett litet försenat helgmys här hemma ikväll innan min fina ska sätta sig framför plugg! Min så duktiga sambo! ♥
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0