Högsta vinsten!

Publicerat: 2012-10-08 Kl: 12:15:00 | I kategori:



Att känna sig älskad är den bästa känslan man kan uppleva och kärleken mellan oss är helt makalös, de går verkligen inte att beskriva i ord!

Jag är så otroligt lyckligt lottad som får dela livet med världens finaste. Hur kan jag ha sån otrolig tur?

Jag gör allt för honom och han gör allt för mig! ♥

Kärleken till denna fantastiska människa går inte att beskriva i ord!

Jag älskar dig så sjukt mycket!!! ♥

 

Vi är nu inne i oktober månad och det är alltså 8 år sedan vi träffades för första gången! Vi har så himla mycket med oss genom åren och jag kan inte förstå vart alla år har tagit vägen? 

 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Puss på er!!!

2012-10-08 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0