Surprise!!

Publicerat: 2012-11-16 Kl: 19:09:00 | I kategori:


Idag har jag varit på inspirationsdag med jobbet på Folket hus här i Sundsvall! En otroligt bra och intressant dag med föreläsningar och seminarium! De handlade om bättre vård och mindre tvång. Spännande att få höra hur RPK jobbar tycker jag! Ja, en lärorik och spännande dag i bagaget! :-)

Efter inspirationsdagen blev det en sväng på stan i väntan på att min fina skulle sluta jobbet. Jag gick hem, gjorde lite fredagsstämning och strax därefter knackade de lite försiktigt på dörren.

 

Där stod P med en, två och tre påsar..

Min fina fina älskling! Du är helt otrolig!

 
Älskar överraskningar! ♥ 
 
Nu blir det fredagsmys! Några vänner till Pontus tänkte komma förbi här senare också! :-) Måste erkänna att jag redan nu är lite små sugen på att börja läsa boken jag fått. P säger att damerna på hans jobb rekommenderat den och jag har även hört av andra som säger att den är grym! :-)
 
 
Kommentarer
Postat av: Nikita

Alltså alla pratar om den där boken ..
Snart lär ja bli tvungen att köpa å läsa den ja me ! Haha

2012-11-16 @ 20:31:46
URL: http://Nikital.blogg.se
Postat av: Lotta

Vilken kille du har.. Du ska vara rädd om honom! Killar som honom växer inte på träd! Ni år jätte fina ihop och mot varandra! :)

2012-11-16 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0