Tisdag!

Publicerat: 2012-11-06 Kl: 16:38:00 | I kategori:


Idag har jag varit på utbildning i motiverande samtal igen! En väldigt bra och intressant utbildning som är perfekt i jobbet där man ofta försöker motivera människor till förändring. Nu gäller de att försöka behålla det färskt och använda de olika teknikerna. Men jag ska gört! Träning ger ju färdighet! :-)

Imorse åkte min älskling (med jobbet) på riskbedömardagarna i Sthlm och vad passar då bättre än en tjejkväll med vänner ikväll? ♥ En kväll vi haft inbokad och som jag sett fram emot!

Nu ska jag invänta morfar. Han kommer strax och hämtar mormors födelsedagspresent (en motionscykel) som hon fått av mig, Pontus, Linnéa och Sebbe i 60- års present! :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0