Helgen närmar sig!

Publicerat: 2012-11-01 Kl: 16:18:00 | I kategori:


Idag har jag egentligen bara sovit efter nattjobb och förberett inför vår helgtripp!

I helgen är vi 15 stycken som åker till Åre för att fira mormor som fyller 60 år! Trots både stuga och gäststuga där har mormor och morfar bokat in oss allihopa på Holiday Club. Hotellfrukost, bad, relax och spa. Åh!!♥ På lördag då mormor fyller år har morfar bokat bord på Wersens och de blir där vi ska fira mormors 60-årsdag! Åh vad de ska bli mysigt och roligt! ♥

Nu ska jag fortsätta packa och göra klart inför morgondagen. Sambon är som alltid på torsdagar tjänstledig och är på tränarutbildning. Han åker vid 5.20 på morgonen och brukar dyka upp med tåget vid 19-tiden. Jag ska iväg och jobba sista natten sedan men vi hinner träffas en liten stund innan jag ska iväg iaf! ♥

 

 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Vad mysigt och trevligt det låter! Ha det så bra vännen!

2012-11-01 @ 19:21:21
Postat av: Anonym

Kärleken verkar vara så fin mellan er! De smittas! :')

2012-11-01 @ 19:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0