Härlig vecka

Publicerat: 2012-11-23 Kl: 17:28:00 | I kategori:


Hej på er!

Vad veckan gått fort! Håller ni med? De var ju nyss helg.. Veckan har bestått av endast tre arbetsdagar och en massa trevligheter med nära och kära! (och en mindre kul natt med Linnea på sjukhuset! Men vi hade egentligen trevligt då också).

Idag är jag ledig vilket innebär att jag är ledig tre dagar innan jag nästa vecka har expedition som innebär fem dagar dagtid/kontorstid! :-)

 

I morgon fyller min älskling 25 år vilket innebär öppet hus för nära och kära! :-)

Under veckan har det blivit en hel del bak och jag tänkte jag skulle dela med mig av recept! :-) Ni är några som efterfrågat det!

Nu är vi redo att möta fredagskvällen! Min kära har kommit hem från jobbet och vi har precis ätit middag! Vi har inga speciella planer för kvällen utan vi tar kvällen som den kommer! :-)

Önskar er en riktigt härlig helg!

Lite bilder från veckan

Bild 1- P hämtar ut sin IPhone 5! Bild 2- Middag på Birsta i måndags. Bild 3- Torsdagnatt på sjukhuset med sis. Bild 4- Påväg till Söråker, fastermys i tisdags.
 

Bild 1 - Myskväll hos vänner i Bergsåker i måndags. Bild 2 - Ett varv runt sjukhuset på lunchen i ons. Bild 3 - ♥ Bild 4 - redo för helg och fredagskvällen!

 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ha sååå mysigt i helgen vännen! <3

2012-11-23 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0