Puls 120

Publicerat: 2012-05-30 Kl: 23:52:17 | I kategori: Allmänt

 

Trodde jag skulle dra av mig håret idag fem minuter innan tentan skulle vara inlämnad. Hade skrivit klart svaren på alla tentafrågor och tog det lungt sista 30 minuterna! Så 14,55 ska jag längst ner på sidan trycka SKICKA IN! När jag trycker där kommer jag vidare till sidan kan inte visas. Vad i hela friden händer? Jävlar. Vad gör jag nu? Med fem minuter kvar att spela på försöker jag se vad felet är. Hur fan löser jag detta på så lite tid. Modemet är kolsvart, ringer P och är panikslagen. Vad ska jag göra? Har en propp gått? Springer runt i hela lgh, tänder lampor, sätter på spisen... Inget funkar. Strömavbrott! Fan. Tiden är slut och SOM TUR ÄR finns allt jag skrivit kvar när jag trycker tillbaka ett snäpp på sidan. Men internet är stendött och tentatiden är slut!! Kommer då på att jag kan dela internet från mobilen och snabbt som sjutton skickar jag iväg ett mail till läraren med alla mina tentasvar! Nu hoppas jag att de löser sig för tentan kändes bra.. :-)

När P kommer hem från jobbet sitter de en lapp i trapphuset. - Elfel, vi jobbar på att fixa det. Tydligen har någon borrat sönder en elledning. 1 h senare fick vi ström igen och allt var som vanligt igen, förutom min tenta då.

Ikväll fick de bli en mysig hälsa-på-runda i Söråker! :-) P har haft match i Viskan ikväll och jag hade egentligen velat sett den men då jag kände mig allt för snuvig och pollenallergisk hoppade jag utekvällen och körde på mys i Söråker istället. Möttes av en ybernöjd sambo när jag kom hem, Alnö vann med hela 8-1 ikväll! Kul! :-)

 

 

Åh.. Jag håller tummarna att tentan löser sig!!


Tack för alla fina lyckatill jag fick idag. :-)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja nu har han äntligen kommit, tack så mycket! :)

2012-05-31 @ 00:08:25
URL: http://nic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0