Kristi himmelsfärd

Publicerat: 2012-05-18 Kl: 16:50:00 | I kategori: Allmänt

 

 


Igår blev en bra dag! Först födelsedagsfirande med familj och släkt följt av hockey och en mysig middag med vänner på kvällskvisten. Vi avrundade kvällen strax innan halv elva eftersom jag skulle upp och jobba imorse. Nu har jag jobbat färdigt för idag och är ledig fram till söndag kväll då jag jobbar min första natt av tre! :-) Har jag skrivit att jag trivs såå bra med mitt nya jobb? Det är så intressant och det känns så rätt!!

Om en liten stund ska vi göra oss klar & åka och hälsa på Johan, Emelie och Leah. Det var ett tag sedan vi träffades så de ska bli kul! :-)


Önskar er alla en riktig härlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Härliga bilder!

Vart är det du jobbar nu ? om du vill tala om.



Det är jättemysko ibland då du kommenterar så blir det samma ip-nr som jag en gång spärrat då jag fick upprepade dumma kommentarer från just det ipnumret, jag har dock väldans svårt att tro att det var du som skrev dem, hehe men du måste bo i närheten av den personen eller nåt sånt så det blir samma ip ?

eller så byts ip numren ut ibland , jag vet inte riktigt hur det här med ip nr funkar ?



ha en skön lördag.

kram!

2012-05-19 @ 15:55:32
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0