Im back!

Publicerat: 2012-05-17 Kl: 11:20:08 | I kategori: Allmänt

 

Helgdag och vi båda är lediga idag! Härligt eftersom veckan har bestått av mycket jobb! :-) Röda lediga dagar existerar ju inte i vården så jag njuter verkligen av den här lediga dagen som vi har ihop mitt i veckan! :-)

Idag fyller min fina mamma 41 år! Grattis till dig världens finaste och bästa mamma!♥

Just nu är min älskling på fotbollsträning men efter den ska vi ge oss iväg på födelsedagsfirande i Söråker och lite senare idag ska vi på middag hos vänner!

En väldigt bra ledig dag! :-)

 

 

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE

Sv hihi:)

2012-05-17 @ 16:23:28
URL: http://Mmeeli.se
Postat av: Frida - Mamma till Lloyd

Åh, tack för tipset! :)

2012-05-18 @ 02:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0