Fotboll

Publicerat: 2012-05-29 Kl: 23:23:12 | I kategori: Allmänt

 

Idag när jag slutade jobbet hämtade jag upp min fina och vi åkte vidare till Timrå och Bilbolaget. De fanns några bilmodeller vi skulle kunna tänka oss. De är alltid bra att kolla vad som finns och bra att få se hur bilarna vi funderat på ser ut live! Blocket är väll där vi kollar mest men bilder och verklighet stämmer inte alla gånger så det är bra att man kan åka och titta samt testköra! Vi har varit inne på hybrid(el-bensin) bil, nya modellen av Toyota prius. Men när vi fick se den live så kände vi att den inte var något för oss! Nu är vi inne på Volvo och har varit de senaste månaden..

De är flera runt omkring oss som har Volvo och kanske fler som läser min blogg.. Är ni nöjda?

Efter biltittandet idag blev det ett middagstopp i Sörberge innan vi gav oss iväg på fotboll i Ljustorp! :-) En härlig kväll med min fina älskling!

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Magda

älskar volvo :) snygga, bekväma och ordentliga.. inge plastigt, skumpigt och högljutt.

2012-05-30 @ 08:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0