Fotboll

Publicerat: 2012-05-12 Kl: 11:51:04 | I kategori: Allmänt

 

Ledig helg och idag är det dags för fotboll! Det kändes lite tveksamt med fotbollsmatch igår då det regnade så mycket. När vi skjutsade hem P syster från tåget igårkväll passade vi på att åka och titta på planen som grabbarna ska spela på idag. De liknade mer en sjö än en fotbollsplan men tydligen ser den bättre ut nu och matchen ska spelas förhoppningsvis.

Jag hade en ivrig morgonpigg sambo vaken kl 7 imorse. Samma visa inför alla matcherna! Trots att P är tränare och står på sidan av planen vill jag ändå se matcherna. Det är så kul att se dem spela och VINNA & jag vet hur mycket detta betyder för mitt fina hjärta. Jag håller tummarna att dem vinner idag igen! :-)

Ikväll får vi besök av Bella som är hemma här i Sundsvall över helgen. Vi ska ut och äta senare ikväll och ha trevligt! ♥

 

Sjuksköterskeexamen

 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Så blod du var! Jättefina bilder! KRAM

2012-05-12 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0