Lördag

Publicerat: 2012-03-03 Kl: 21:23:06 | I kategori: Allmänt

 

Dagen har bestått av jobb för min del och P har fixat en massa här hemma. Hyrt släp och varit på blåbärstippen med en massa renoveringsskrot från badrummet igen. Trots alla verktyg och renoveringsmaterial som finns överallt i detta hem just nu hade P kunnat gjort lördagsfint här hemma. Jag fattar inte hur han har lyckats med tanke på all renoveringskaos. Helt obegripligt. De var helt underbart att komma hem till något jag saknat.. Ett välstädat hem! ♥ (på måndag vänder det dock igen då hantverkarna kommer.. ;-) Men fint & städat i några dagar iaf! Efter en sväng i Timrå är vi nu hemma och har nyligen avnjutit en härlig men sen lördagsmiddag. Nu inväntar vi efterrätten som står och gottar till sig i kylskåpet. Efterrätten har jag inte gjort tidigare så de ska bli spännande att se om jag lyckas! ;-) Har ätit den på jobbet tidigare och den var så god så god.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Trött f.d läsare

Haha, kul att du publicerar dina ljuslyktor i nästan varje inlägg. Och det slår aldrig fel att etiketten med Ittala ALLTID är riktad mot kameran. Nu kan ingen någonsin missat att du har Ittala ljuslyktor.. Ingen. Good for you.

2012-03-04 @ 12:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0