Härligt fotbollsväder igår!

Publicerat: 2012-03-12 Kl: 23:31:31 | I kategori: Allmänt

 

Såååå underbart med vår! För visst är det väll vår nu? ;-)

 

 

 

Hemma från ett kvällspass och nedkrypen för att orka kliva upp 05.10 igen! Då P behöver ha bilen imorgon blir det även en tidig morgon för honom, som ska skjutsa mig! :-) Nu ska väll även jag slå igen de blå.. Tänkte hoppas på det jag inte lyckats med ännu, vakna pigg när klockan ringer strax efter fem! Men hej och hå, så fort jag kommit upp ur sängen är jag pigg iaf! :-)

 

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åå så härligt de ser ut! Saknar verkligen fotbollen nu känner jag.

Och erat badrum kommer verkligen att bli superfint ser jag :) Måste också gratulera dig/er till nya jobbet i efterskott! Hoppas att ni kommer att stormtrivas!:)

2012-03-13 @ 11:40:05
URL: http://sofiewassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0