En ledig dag

Publicerat: 2012-03-01 Kl: 10:07:49 | I kategori: Allmänt

 

En ledig behövlig dag! Idag ska jag iväg på ett möte på förmiddagen och när de är klart ska jag hämta upp min fina hög gravida vän Johanna. Vi tänkte göra Birsta ihop idag! :-)

Sedan när P slutar ska vi åka och hämta ut badrumsmöblerna som kommit! :-) Underarbetet är snart klart och det nya taket är på plats. Igår hämtade vi ut all kakel, klinker och fog mm. Vi trodde att de svåraste valen var gjord, men absolut inte.. De finns en mängd olika fogar. Och fogen gör ju hela badrummet! Det blev en mörk fog till det mörka golvet och en ljusgrå fog till de högblanka vita kaklet.

Behöver jag ens skriva att det ser ut som ett bombnedslag här hemma? Fyfasen... Men snart så!

Nu ska jag klä mig och åka iväg på det som komma skall idag! :-)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det bra med att jobba mycket = extra mycket moooney.

Det dåliga med att jobba mycket = man hinner plocka fram och stöka ner, men inte plocka bort och städa.



Här hemma spenderar vi alltid lediga dagar med att städa, suck!

2012-03-03 @ 22:00:07
URL: http://spacerude.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0