En ledig dag som denna..

Publicerat: 2012-03-28 Kl: 12:39:32 | I kategori: Allmänt

 

Underbart med sovmorgon! Jag måste ha varit väldigt trött med tanke på att jag inte hörde när P klev upp och gick till jobbet imorse..

Försöker komma någon vart i pluggväg idag.. Nu längtar jag bara tills detta är över och till den kommande sluttentamen. Ja.. Jag längtar till att skriva sluttentamen på kursen.. Är trött på uppsatser nu. Jag sitter mycket hellre med en stor tenta om sjukdomar framför mig än att sitta och skriva om vad olika lagar säger & hur jag tror att vårt samhälle skulle se ut om de inte fanns några lagar inom psykiatrin...

Håller just nu på att skriva om LPT (Lagen om psykiatrisk tvångsvård) och ÖPT (Öppen psykiatrisk tvångsvård). Nästa vecka då jag är lite mer ledig ska jag lägga ner några timmar på att skriva om LVM (Lagen om missbruksvård) för att sen redovisa dessa tre lagar i grupp, genom headset!


Att plugga på distans är inte så bökigt som man kanske kan tro.. Det är ett roligt pluggsätt tycker jag, om man har bra självdisciplin.. som jag faktiskt försöker ha.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.36

Jag skulle kunna göra vad som helst för att få ditt glas hit nu på momangen ;-) haha



Kramis!

2012-03-28 @ 13:26:54
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0