Drawe somethings

Publicerat: 2012-03-21 Kl: 21:13:19 | I kategori: Allmänt



 

Efter middag på stan blev det att krypa upp i soffan och ta hem appen Drawe somethings ikväll. Ett sjukt roligt spel där man spelar mot varandra och de går ut på att man ska rita och gissa. Vi har skrattat som två tokstållar här hemma ikväll. Jag försökte nyss rita Shrek och de kändes som att jag inte kunde misslyckas med det, men de kunde jag tydligen göra. P höll på att skratta ihjäl sig när han fick se vad jag hade ritat och gissade på att jag ritat en av rumpnissarna i Ronja Rövardotter.. Ja ni förstår ju! På tal om de skulle ni ha sett Pontus rabbit. Svårt att bedöma om det var en människa eller ett djur. Haha.

 

Är det någon som tagit ner appen? Visst är det kul? :-)


De är en app som jag tycker ni ska ta ner om ni inte gjort de! :-) Finns att ta ner på både telefon och på ipad. Orden är på engelska och de kan vara klurigt ibland men då finns de ju ordlista på internet.. Perfekt träning för mig som hatar engelska!!

 

Nu har vi tagit spelpaus och P har åkt ut till Timrå för att spela korpenboll med de gamla arbetskamraterna på Rättspsyk. De skulle möta Polisens lag ikväll och P var inte sen att tacka ja till det! :-) Ska dock bli (o)spännande och se hur han tar sig ur sängen imorgonbitti med ljumsken som han får problem med så fort han spelar! Undra hur många gånger under de senaste 4 åren jag har hört "ja men jag kan ju testa spela iaf, och för att sen få höra: "jag skulle inte ha spelat matchen....jag kan ju inte gå nu efter"...men... Det tar en vecka sen är det som bortglömt igen.. Hehe..

 

De blev alltså ingen fotbollsfri dag idag heller.. ;-)

 

Nu ska jag läsa lite bloggar och titta på "tvål"hemsidorna som ni tipsat om! Tack så mycket för tipsen!! :-)

 

 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tänkte bara titta in och säga hej! Hittade din blogg för någon vecka sedan och sen dess har jag kollat in den varje dag. :) Den är fin och du tar mycket kort, vilket jag älskar.



Jag spelar också det där spelet, så himla roligt!

Ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0