Cykelpremiär

Publicerat: 2012-03-25 Kl: 20:04:16 | I kategori: Allmänt
Trots en massa jobb ihelgen så har jag även hunnit umgåts med min fina. Vi har bara tagit det lungt ihelgen. Någon fest blev det inte igår då kroppen kändes helt slut igår. När jag kom hem från jobbet igår hade Pontus fixat middagen och bjudit hit sina föräldrar & syster på middag. Jag svirrade ihop en efterrätt som det bjöds på efteråt. En klassisk blåbärspaj med egengjord vanligvisp. Det alltså blev en lugn lördagkväll och massa omgångar av Drawe somethings med P mamma & syster! :-)

Sen blev det tidig uppstigning imorse. Jobb 06.30-15.00. Flexade ut så fort jag rapporterat över patienterna till kvällspersonalen och skyndade mig iväg till Vesthagen för att få tillbringa några timmar i solen samt för att få se grabbarna vinna sin träningsmatch mot Ljustorp! :-)

Nu ikväll har vi kört på en ytterligare hemmamyskväll. Gott i matväg och vi har precis sett klart en film. Då det blivit en hel del gott ihelgen ska vi nu ut och röra på oss. Vi tänkte cykla och pumpa däcken på cyklarna & även ta en premiär cykeltur.





Kommentarer
Postat av: Ida

Såg ut som en smaskig blåbärspaj :) När ska du visa upp ert fina badrum då? Nyfiken ju :) KRAM!

2012-03-25 @ 21:02:56
URL: http://idaantbro.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du har alltid så mysiga bilder!

Jag förstår att de kan vara nervöst, de är de oftast med nya jobb fast att man har kunskapen. Men de fixar du nog utan problem ska du se!

Ja de känns ju ändå som en trygghet att man har omvårdnadskunskaper i ryggen ifall man skulle ändra sig :)

2012-03-26 @ 12:14:18
URL: http://sofiewassman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0