3 dagars ledighet

Publicerat: 2012-03-16 Kl: 09:36:38 | I kategori: Allmänt



Igår blev det en härlig helkväll i Söråker! :-) Hälsade på familjen, hälsade på farmor & farfar och hälsade på mormor & morfar! ♥

Nu ni, är badrummet klart! 3 kvm har fått sig en rejäl make over! Vi är så himla nöjd över resultatet! Vilken skillnad!

Har precis kört det sista från hantverkarna på blåbärstippen & nu ska jag börja med det jag läängtat så efter.. Att städa här hemma och fixa i ordning i badrummet!

En dejt med Magdalena m. familj och Isabelle ska det förhoppningsvis också bli idag! :-)

Nu ska jag sätta igång! Först ut.. Moppa badrummet och starta en maskin med tvätt!

 

Ett minne blott.

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin&Meja

Åh va skoj :-) ser framemot bilder sen !

2012-03-16 @ 10:46:58
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Jag kunde inte kommentera ditt senaste inlägg, så jag gör det här istället. Det finns verkligen fina barnplagg.

Vilken underbar blogg du har!

2012-03-18 @ 12:44:55
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0