Hemma

Publicerat: 2012-06-06 Kl: 22:46:17 | I kategori: Allmänt

 


Trots underbara dagar i Sthlm var det skönt att landa hemma i vår lgh idag! Men det blev inte många minuter hemma eftersom jag skulle iväg och jobba kväll! Blev att packa upp väskorna, hoppa in i duschen och sedan ge sig iväg igen! Nu är jag hemkommen från jobbet och har precis slagit in lite studentpresenter! Min syster tar nämnligen studenten imorgon! :-)

Helt galet att de är fyra år sedan jag själv tog studenten, och 6 år sedan P tog studenten... Jag vet att jag tjatar om det... Men.. Vart tusan tar tiden vägen? :-)

 

 

Det blev en hel del shopping i Sthlm. Jag hittade massa fina saker. 4 väskor säger kanske allt? ;-) Köksredskap från La creuset och en favorit från Odd Molly vart mina absoluta favoritköp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0