Uppför backarna

Publicerat: 2012-07-24 Kl: 10:23:38 | I kategori:

 

Igår hade jag min fjärde lediga dag och då mötte jag upp Petra! Vi hade inte setts på väldigt länge så det blev en lång och trevlig fika på Charm! :-) På kvällskvisten blev det shopping toppat med en promenad med P efter hans fotbollsträning! :-) 18 grader ute igårkväll.. Vågar man skriva ÄNTLIGEN? Hoppas bara värmen stannar resten av sommaren nu!

 

De har varit riktigt härligt med fyra dagar ledigt! :-) Minns inte när jag hade fyra dagar ledigt senast? Måste ha varit i höstas.. Känner att jag fyllt på med massa energi. Fjällvindarna gjorde susen för själen och idag är jag redo för ett kvällspass! :-) Idag får det bli en cykeltur i det härliga vädret till sjukhuset..

 

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Det tycker jag! Riktigt smaskigt :D

2012-07-24 @ 10:48:53
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0