TACK!!

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 16:31:36 | I kategori: Allmänt
Vill börja med att tacka Anna för den fina tillpiffningen hon fixat här i bloggen. Tack snälla! :-) Jag fick mail igår om att de inte gått att kommentera mina senaste inlägg, men nu är det fixat så nu ser jag fram emot att få flera kommentarer av er! ;-)

Här hemma väntar vi på att maten ska bli klar. Jag har en vrålhungrig sambo som just kommit hem från Himlabadet där han och Maximilian har lekt av sig i några timmar. Själv vart det en chailatte på stan med finaste Johanna. Det är alltid så mysigt att träffa med henne. Hon sprider sån glädje runt omkring sig. En vän som henne skulle alla ha!

När vi ätit dagens middag ska vi åka & lämna tillbaka lånebilen från Volvo som vi haft idag då vår bil har varit inne på service! Några ärenden ska vi också checka av! :-)


Vad har ni för er idag? :-)
Kommentarer
Postat av: Nikita - gravid med lillasyster

Har du bloggat via appen? För då går de inte kommentera, blogg.se verkar ta hundra år på sig att fixa de.. Man måste gå in "'manuellt " och klicka i rutan ;(

2012-01-30 @ 19:18:06
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: *SARASDIARY*- Gravid v. 28

VAd fint du har fått det på bloggen, Anna är grym! Visst ses vi inatt ? :-)



KRAM!

2012-01-31 @ 13:04:44
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0