Sööndag!

Publicerat: 2012-01-29 Kl: 11:00:41 | I kategori: Allmänt

Goddag! Ännu en ledig dag! ;-) Jag har ett helt fantastiskt arbetsschema just nu och njuter för fullt av det, samtidigt som jag i perioder känner mig rastlös! Igår vart jag lite nojjig så jag slog en pling till jobbet för att se att de verkligen stämmer att jag är ledig hela helgen. Jag tycker själv att jag varit ledig för tok för länge! 3 arbetspass på 2 hela veckor!! Vilket i-landsproblem va.. ;-) Mycket riktigt så hade jag lagt ledig helg och den kommande veckan har jag också en bra arbetsvecka, endast tre nätter! Snart är det bara två nattveckor kvar innan jag går över på dag & kvällar igen! :-)

Idag gör P sitt sista arbetspass på Rättspsyk! :-) Igår kom han hem med en påse med detta i..


Fina blomster och fin ljuspåse av anhöriga till patienten som P varit kontaktperson till sedan i höstas! Så fint gjort. Man blir ju rörd. Och.. Blödig! Känsliga jaget kom fram igen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0