MÅLSKYTT!

Publicerat: 2012-01-23 Kl: 17:24:00 | I kategori: Allmänt
Allvarligaste & stoltaste killen i stan? ;-)

Det här mms:et fick Pontus förra helgen, på min lillebror Maximilian då han var på bandycup! Lillgullet som är så otroligt duktig på sina skridskor! Jag minns när han började hockeyskolan för några år sedan, han var då minst och snabb som tusan. Hihi. Numera är han en riktig måltjuv!
Brukar tänka tillbaka ibland på när jag och P satt där med honom två dagar gammal på sängkanten.. Vad otroligt fort tiden gått!! Helt plötsligt är han snart sju år! Det är så himla roligt att Pontus alltid har funnits med sedan han kom till världen, när han var liten och man frågade vad hans syskon hette sa han alltid också "Ponus". Såklart att han trodde det eftersom han varit så mycket hemma hos oss. Kan ibland tänka tillbaka på tiden då jag bodde hemma och när jag och P kunde vakna på morgonen av att han stod nere i trappen och ropade.. Pooooonus.. vill komme..  Jag smälter av att bara tänka tillbaka!
När jag tänker tillbaka inser jag hur fort tiden gått och vad många fina minnen som finns!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0