Lördag

Publicerat: 2012-01-28 Kl: 18:40:21 | I kategori: Allmänt

Igår kväll, vid midnatt när vi anlände i Sundsvall möttes vi av rejäla snöflingor! I Sthlm kunde vi inte se ngn snö på gatorna utan där var det bart på marken! Vi beställde en taxi från tågstationen och hem, vi kröp ner & de var meningen att vi skulle titta på Sveriges mästerkock som Pontus följer men vi båda två somnade fem minuter in i programmet.. ;-)

Idag har jag packat upp väskorna här hemma, gått igenom all shopping och kört två maskiner med tvätt! En promenad med Sara på nästan 2,5 h har jag också hunnit med! :-) De är så mysigt när snöflingorna faller ner när man är ute och går tycker jag! Nu känner jag mig dock lite frysen så ska göra i ordning lite te som jag köpte i Sthlm & krypa upp i soffan! :-)

Ikväll blir det lungt. När hjärtat slutar 21,15 ska vi åka och handla och ha lite lördagsmys här hemma!! :-)

 

Vad gör ni ikväll? :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0