Kursstart

Publicerat: 2012-01-19 Kl: 11:21:08 | I kategori: Allmänt

Godmorgon! :-) Här hemma har vi startat upp vår lediga dag med en härlig frukost! :-) Idag har jag min första föreläsning, på ipaden direkt från Luleå tekniska universitet. Kursen jag ska läsa under våren heter Medicinsk Vetenskap- psykiatri & missbruksvård. Då man kommer i kontakt med en hel del missbruk och psykiska sjukdomar i vården så känns de som en bra kurs! Kursutbudet i vår var inte så jätte stort men eftersom jag ville läsa ngt så blev det den här kursen och jag ser faktiskt fram emot att få mer kunskap inom det. Kursen är på hela 15 hp & halvfart! Perfekt med halvfart eftersom jag också jobbar! Tänker positivt, kunskap är aldrig tungt att bära! :-)


Innan föreläsningen idag tänkte vi ta en promenad runt stadskärnan här i Sundsvall! Härligt väder bjuds det också på idag!! :-) Vad gör ni läsare idag? :-)

 

Underbara dofter från Clean till mina fina systrar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0