HIMLA gott

Publicerat: 2012-01-29 Kl: 13:42:04 | I kategori: Allmänt

Här hemma pysslas och donas det för fullt. Medicinen mot rastlösheten idag blev plock och fix här hemma. Nu är hemmet mysigt och fint inför den kommande veckan och jag kan slappa med gott samvete. Jag är världens plockfreak och det är även P så jag vet faktiskt inte hur det kan komma sig att vi behöver plocka så ofta här hemma? Det är kläder som ligger framme, träningskläder som gör att tvättkorgen är på väg att vandra ut ur badrummet, pant som ska pantas och, ja... De finns alltid något att plocka och fixa med. Känner ni igen det?

 

Det ryktas om att min fina sambo snart är hemma från sin sista arbetsdag. Innan han kommer hem skulle han utnyttja sin sista friskvårdstimme på Orkopeden & lite senare ska vi göra grekiska färsspett med tzatziki till middag och sedan åka till Timrå och hälsa på innan P ska iväg på träning! :-) Vi tar kanske en sväng till Söråker också.. Vi får se om vi hinner och om mamma och Henke är hemma från Åre igen.. :-)

 

Underbart doftljus från Himla. En ny favorit!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0