Havrekex och sambon på vift

Publicerat: 2012-01-21 Kl: 14:50:00 | I kategori: Allmänt

Veckans enda arbetspass kan nu checkas av och jag har hunnit skrapat ihop några timmar sömn idag. Idag har jag mitt hjärta på vift, eller på vift och vift. P är på tränarsymposiumet här i Sundsvall ihelgen. Något han sett fram emot enda sedan han fick inbjudan. Tränarsymposium innebär att fotbollstränare från större delen av landet träffas, de som vill köpa en plats på symposiumet vill säga, tror att dem allra flesta tränarna får de betalt av sin klubb faktiskt. Om jag har förstått de hela rätt så är det en helg med massa föreläsningar & praktiska fotbollsövningar, middagar & man skapar en hel del nya kontakter. De är allt från proffesionella tränare till mindre "lokala" tränare, så var det iallafall på förra som P var på. Pontus skapade flera nya kontakter förra gången (i våras) då han var iväg. Då var symposiumet på Bosön- Lidingö i Sthlm & han tyckte att de var jätte bra och inspirerande! :-)

Nu när jag ändå skriver om fotboll.. Jag fick en anonym fråga ang. Pontus tränarlön för ett tag sedan. Hur mycket han får ut i månaden. Inga frågor är dumma men jag kommer inte svara på det. Trots att jag är öppen av mig och skriver öppet i bloggen så finns de faktiskt en hel del privata saker som jag inte delar med mig av, och framförallt när de inte handlar om mig.

 

Vart går egentligen gränsen mellan personligt och privat? :-) Hhum.. Klurigt när man tänker efter! Vad säger ni?

 

När man åker runt i gårdarna i Söråker kan man få med sig lite smått och gott hem! Havrekex med smör på är en riktig hitt här hemma! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0