Härliga vintriga söndag!

Publicerat: 2012-01-22 Kl: 09:58:02 | I kategori: Allmänt

Sitter här och läser tidningen med snöflingor utanför fönstret! Inatt har vi fått en hel del snö och de var på tiden! :-) De har varit isigt länge och jag har saknat den här riktiga vinterkänslan! Imorse när jag skjutsade P till Nordichallen var vägarna allt annat än plogade. Men jag kom som tur var hem.. ;-) Jag hoppas att vägarna ser lite bättre ut sedan när jag ska hämta P och vi ska vidare ut till Söråker på kalas! :-)


För oss innebär Januari en hel del födelsedagsfirande. Januari är årets populäraste födelsedagsmånad om man kollar i min släkt!

 

Idag fyller mina fina lillasyster Tuvali år och även vår underbara vän Magdalena!

Grattis till er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0