Godmorgon!

Publicerat: 2012-01-20 Kl: 11:32:12 | I kategori: Allmänt

Efter en snabb frukost här hemma är nu hjärtat skjutsad på jobbet. Idag ska jag ta mig en tur ut till Söråker och hälsa på mormor & morfar, farmor & farfar! ♥ Ikväll jobbar jag veckans ända arbetspass! :-) De här är en lyxvecka med hela 6 lediga dagar. Jag funderade på vad jag skulle hitta på den här veckan eftersom jag hade så många lediga dagar, men de var inga problem.. Har gjort så mycket! Perfekt att även sambon har varit ledig mycket den här veckan! :-) De har blivit flera mysiga dagar ihop!

Ne nu hoppa in i duschen och sedan bege sig mot Söråker! Hoppas ni alla får en fin dag och trevlig helg på er!! :-)

 

På tallriken här ovan ser ni plommonspäckad karré som jag gärna lägger på smörgåsen. Något ni borde testa om ni inte gjort det. Så gott! Brukar lägga karrén på en sallad bit och toppa med delade körsbärstomater. Mummms! Karrén finns att köpa i charkdisken på affären!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0