Fotboll och födelsedagsfirande!

Publicerat: 2012-01-14 Kl: 15:46:00 | I kategori: Allmänt


Idag har jag tillbringat dagen på Timrå sporthall. Inomhusligan har spelats och eftersom Pontus tränar Alnös herrar så ville jag självklart följa deras matcher. Eftersom han är ny för klubben så var det premiär för mig att få se laget spela idag. Det känns lite konstigt att inte längre se P på plan då han tidigare alltid spelat & på senare år både spelat och tränat. Nu när ljumskarna strejkat lägger han all fokus på tränarrollen istället (han kommer göra undantag framöver och hoppa in om det behövs..) & jag kan lova er... Han brinner för det här! Han är nu inne på sin fjärde säsong som tränare och telefonen går varm 24/7. Han lägger ner så otroligt mycket tid! Utifrån kan det kanske vara svårt att se, men som sambo så ser jag hur mycket tid han lägger ner och vad han älskar de han gör! De är lycka och glädje att se.


Nu ska vi iväg och fira P farmor som fyller år idag! :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Roligt med födelsedagsfirande. :-)

2012-01-16 @ 08:35:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0