Vårkänslor

Publicerat: 2012-02-28 Kl: 11:42:05 | I kategori: Allmänt

Strax dags för ett kvällspass igen. Har två kvällspass på raken! :-) Idag ska jag ta en promenad upp till sjukhuset. Tyckte att P kunde få lite vardagslyx och få lite sovmorgon och ta bilen till jobbet idag eftersom han alltid annars går dit tidigt och tränar innan jobbet! :-) Igårkväll hade han dessutom sen träning och vi kom inte i säng förrän efter tolv, så sovmorgon tyckte jag allt att han kunde få. Ända till kl. 7.15 ;-)

Skönt att få lite frisk luft innan man går in i den torra sjukhus luften känner jag och just nu skiner ju solen för fullt! Härligt! ♥

Man kanske ska ta fram vårjackan idag?

 

Idag används en av mina nya sjalar som jag fyndade på Åhléns förra veckan! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0