Kvällspass

Publicerat: 2012-02-13 Kl: 21:54:00 | I kategori: Allmänt

Nu är det dags att jobba dag- och kväll igen och jag startade veckan med ett kvällspass. Har inte jobbat dag och kväll sedan i slutet på aug! :-) Var lite nervös inför dagens pass, men här sitter jag, inne på Nordichallen och väntar på att P träning snart ska sluta & jag har tagit mig igenom kvällspasset! ;-) Arbetsuppgifterna skiljer sig lite på dagtid och nattetid. Tillexempel så har man inte samma kontakt med boenden & kommuner på nätterna. Vissa undersökningar som ex. gastroskopi gör man inte heller så ofta nattetid, så jag var allt lite nervös för vad som komma skall idag. Men som sagt, har tagit mig igenom passet och är redan laddad för dagpasset imorgon.

Nu ska jag titta på träningens sista minuter & sen ska vi hem och fika lite kvällsfika & sussa :-)
Ha det gott så "hörs" vi imorgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0