Torr-is

Publicerat: 2012-02-08 Kl: 22:43:08 | I kategori: Allmänt

 


Jag tillhör gruppen som blir väldigt torr i ansiktet under vinter halvåret. Framförallt runt näsan.

Mina produkter börjar nu ta slut och jag är i valet eller kvalet om man ska testa något nytt eller köra på samma produkter som tidigare. Jag använder nu Yvonne Rydings hudvårdsserie och tycker att de fungerar bra.

Vad använder ni andra som ofta blir torr på vintern? Är ni nöjda med det ni använder? Tips önskas! :-)

 

Beställer Yvonne Rydings krämer på lyko.se

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!



Vilken härlig blogg du har.



Tips om hudvårdprodukter är Dermalogica, oslagbara enligt mig!



Ha en fin dag!

2012-02-09 @ 08:58:10
Postat av: Ida

Jag är också en riktig torris! Använder nattcreme istället för dagcreme eftersom att den är lite "fylligare" och lägger en extra fuktmask två gånger i veckan, alltihopa ifrån Body Shops vitamin E sortiment. Kan verkligen rekommendera fuktmasken, det är en sink-inmask som man inte behöver tvätta av, jag sover med den.

2012-02-09 @ 18:33:11
URL: http://idabitar.com
Postat av: Emelie

Tips på en bra ansiktsmask är Ideal Douceur Cotton mask från Carita Paris. Den håller verkligen vad den lovar!

2012-02-09 @ 20:34:11
Postat av: Linnéa

Jag har ett tips till dig! Maria Åkerberg. Lätt bästa märket, bara naturliga produkter och väldigt prisvärda. Jag har köpt hela sortimentet och är så nöjd! Det finns på TimeOut-Spa här i stan, men kolla på nätet!

2012-02-10 @ 08:42:31
URL: http://evamarialinnea.blogg.se/
Postat av: Isabell

Mario Badescu är ett bra märke som jag använder :)

2012-02-10 @ 16:51:22
URL: http://isabelllindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0