Överraskad!

Publicerat: 2012-02-09 Kl: 19:11:31 | I kategori: Allmänt

 

Idag blev jag överraskad med ytterligare fina presenter. Jag blev så rörd. Tack, du är ju för snäll Vicky! :-)

Nu dags att göra sig klar för nattjobb! :-) Eftersom jag behövde ha bilen till jobbet ikväll så skjutsade jag P till träningen på Alnö för ett tag sedan. Bara ren löpning trodde grabbarna att de var idag ja... men när flåset kommit igång skulle Pontus (som också springer med) styra hela laget mot badhuset där shorts och handduk redan låg och väntade på dem alla. Hoppas dem får en trevlig kväll ihop! :-)

Ne.. Dags att hoppa in i duschen och göra sig klar inför natt 1/3.

Önskar er en trevlig torsdagskväll!

 

 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Du är värd all Lycka i världen eftersom du faktiskt ÄR en lyckospridare med energi och glädje.

2012-02-10 @ 07:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0