Måndag

Publicerat: 2012-02-06 Kl: 16:25:51 | I kategori: Allmänt

 

Helt galet, idag hade jag ställt klockan på 13 eftersom jag gick av sista natten imorse och inte kan sova allt för länge eftersom jag inte ska iväg & jobba den kommande natten.

 

Helt plötsligt vaknar jag och inser att klockan är strax över 16. Ringde klockan? Var jag så trött att jag inte hörde den? Jag som vaknar alltid! Men efter en ytterliggare pillrig natt så var jag väll trött och behövde den här sömnen. Vi har tagit in mycket patienter den här veckan, 99 st fick vi ihop det till igår då det var söndag. Det är mycket mer än snittet i veckan!

 

Nu har jag ju iaf fått 8 h sömn och vi får väll se om jag kan somna ikväll, eller NÄR! ;-)

En dusch på det här och lite mat när hjärtat kommer hem vid 17-tiden så får vi se vad de blir resten av dagen som är kvar.. :-)

 

Har ni testat body shops chockladserie? :-) Mmmmmhm!
Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.29

Jag tror du behövde den sömnen vännen, ibland måste vi lyssna på kroppen :-) Men jag förstår samtidigt din panik!



Ååå den har jag inte testat, du får berätta sen vad du tycker :-)



Hoppas vi kan ses någon dag. Behöver lite Emelie-energi :-) KRAM!

2012-02-06 @ 16:59:30
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/
Postat av: Linnéa & lilla Lo

Åhh ja den är ljuvlig!

2012-02-06 @ 17:01:20
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ser ju gott ut den där chokladserien!! ;-) lite nasty kanske..haha!?



En underbar helg i sthlm har passerat dock med förkylning och dylikt i släptåg.



Hoppas vi kan ses framöver?

Lite relaxxxx?



Kram

2012-02-06 @ 18:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0