Lyckote

Publicerat: 2012-02-12 Kl: 20:26:36 | I kategori: Allmänt

 

Idag på eftermiddagen har vi varit ute i Söråker på födelsedagsfirande hos pappa och sedan vart de middag hos farmor & farfar! :-) ♥

Nu ska jag strax smaka på det nya teet som jag fick av mina småsyskon när jag fyllde år. Efter allt tragiskt som varit så behöver jag nu lite lycka. Ett lyckote var därför inte dumt. Det luktar så gott! :-) Dessutom har jag tänt ljuslyktan som också följde med i presentförpackningen! Jätte fin!

Det blir nog en tidig kväll. :-) Vi jäspar om vartannat här i soffan! P sitter med fotbollen, som alltid.. ;-) och vi båda små gluttar nu på serien kontoret. Vad tycker ni? Jag tycker inte att de verkar vara något att se. Hade större förväntningar faktiskt! Tänker tillbaka på Solsidan och inser på vilken jäkla roll han hade där. Haha fyfasen. Vilken jobbig människa. Hoppas man aldrig råkar ut för en sån granne!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0