Lush

Publicerat: 2012-02-26 Kl: 19:28:54 | I kategori: Allmänt

 

När vi var i Sthlm senast var vi in i en butik som många pratat om. Lush heter den och säljer bad, dusch, hud och hårprodukter som ska vara fri från konserveringsmedel. Jag och P klev in där och ni som varit in i en Lush butik vet vad jag nu tänker skriva... Vilken chockande doft! Tänk er tusental parfymdofter ihop! De var en sån stark doft att både jag och P gick därifrån med huvudvärk efter vårt köp.. Men de var inte de jag ville komma fram till..

Vi köpte en schampokaka som ska räcka 60-80 tvättar, ett ekologiskt schampo som jag måste hissa. Vi köpte schampokakan för kul skull men vilket kap! Håret får en stadga som är perfekt när man ska försöka sig på en frisyr med volym. I like it. :-)

Lust har även en hemsida för er som vill kika in där!

 

 

Kommentarer
Postat av: Sanna - Mamma till Isabella

Sv: Men visst är dom! Tycker dom är supersöta :) Dom är från H&M.. beställde dom faktiskt! :)

2012-02-26 @ 21:02:27
URL: http://saaanna.blogg.se/
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.32

Det lät ju spännande :-)

2012-02-27 @ 08:13:51
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0