Kvällsfika och en dutt sömn

Publicerat: 2012-02-28 Kl: 22:50:02 | I kategori: Allmänt

 

Patienterna är i nattpersonalen händer och om några timmar är det dags att återvända till jobbet och ta över igen! Kvällen har bara sprungit förbi och de lär nog natten göra också har jag en känsla av!

Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från den sena träningen så att vi kan ta en gemensam kvällsfika innan vi ska krypa ner och sova! :-) Jag kommer vara allt annat än pigg när klockan ringer 05.10 kan jag tala om. De är ju mitt i natten när klockan ringer! Hittills har jag inte vaknat pigg den tiden iaf. Men vem vet? Imorgon kanske det sker ett under.. ;-)

 

 

Kommentarer
Postat av: *SARASDIARY* Gravid v.32

Så mysiga muggar :-)

2012-02-29 @ 16:43:52
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0