Hej på er!

Publicerat: 2012-02-01 Kl: 17:15:50 | I kategori: Allmänt

 

Tack för alla kommentarer! :-) Jätte roligt att titta in och se att jag fått flera kommentarer! Bara det gör bloggandet så mycket roligare!! :-) Om jag förstått det rätt så tycker ni att jag blandar bra läsning här i bloggen och jag fortsätter väll på samma spår som jag gjort hela tiden då! ;-) Skulle ngn fundering, fråga eller liknande dyka upp så får ni jätte gärna lämna en kommentar! :-)

Önskar er en trevlig onsdagskväll! :-)


 

Min familj har gått och blivit hundägare. Till världens sötaste Dino. Han är 13 veckor och världens världens sötaste. Man smälter när han kommer skuttande mot en. Hela gårdagskvällen tillbringade vi i Söråker och jag fick slita mig därifrån, till jobbet.

Han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0