Semester och bloggpaus

Publicerat: 2012-12-14 Kl: 20:58:00 | I kategori:


Det har blivit mycket jobb sista två veckorna men idag gick både jag och P på SEMESTER!

Jag är tillbaka här i bloggen i slutet av nästa vecka igen! :-) Då ska jag bjuda på härliga bilder, inlägg och även besvara några frågor som kommit in senaste dagarna. :-)

Ni som vill följa mig/oss på semestern, kan följa mig på instagram!
@ emths

Nu blir det lite egentid, packa och fredagsmys medans sambon är på julbord med jobbet. Men åh vad jag längtar efter honom. Vi har nästan inte setts ngt i veckan eftersom jag jobbat väldigt mycket och han har haft fullt upp på eftermiddagarna och kvällarna med träningar, möten och planering inför fotbollsförsäsongen. Och även varit i Gävle. Men nu ska vi snart vara tillsammans 24-7 och det ska bli så härligt! ♥

Önskar er en härlig helg och vecka så "hörs" vi snart igen.

 

 

Kommentarer
Postat av: linnea syster

gud vad du blev fin i håret med den nya färgen!!! <3

2012-12-15 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0