Annandag jul

Publicerat: 2012-12-26 Kl: 22:29:00 | I kategori:

 

Idag har jag brytit min julledighet med ett dagpass och ikväll blev det middag hos min pappa m. familj i Söråker (min fina farmor och farfar, faster och småkusinerna var också där) Jätte trevligt! :-)

 

  

Igår hade sambon en så kallad reunionfest hemma hos oss och sedan blev det utgång på det! Tidigare under dagen fick vi en inbjudan om middag hemma hos Petra och Kevin och eftersom jag skulle upp och jobba tidigt imorse var jag inte sen med att tacka ja till inbjudan.. Jag åkte alltså på middag och mys hemma hos Petra och Kevin i deras nya fina lgh! :-) Tack så mycket bästa ni!

 

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0