Semester ♥

Publicerat: 2012-08-17 Kl: 13:01:51 | I kategori:


Nu har jag precis vaknat upp efter mitt sista nattpass och jag har nu semester! :-)

Vilken härlig känsla att vakna upp och känna att man har semester! Det blir två veckor som vi ska fylla med massa skoj och vi ska njuuta till max!

Vi verkar även få ett härligt väder nu i helgen. Är det nu sommaren kommer? Det känns väldigt lägligt med sol och värme iaf. Känner mig vit som en snögubbe men de är väll egentligen inte så konstigt då det ofta har varit dåligt väder och jag har desutom jobbat på de flesta fina dagarna! Det är tur vi ska gästa Turkiet och man kanske kan få sig lite färg! :-)

Är det fler som njuter av ledighet nu? :-)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad skönt med semester! Det är du värd :-)
Hoppas du får en fin semester och att vi kan ses något.

Puss & kram

2012-08-17 @ 15:04:30
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0