Ledig dag

Publicerat: 2012-04-02 Kl: 14:13:02 | I kategori: Allmänt

 

 

 

Igårkväll när jag kom hem från jobbet strax efter tio klev jag in i ett kliniskt rent hem med allt vad det innebär och som alltid möttes jag av en solstråle till sambo. Inte nog med det, imorse när jag öppnade kylskåpet och skulle kolla vad vi hade hemma hade han fixat en lunchlåda till mig med potatisgratäng och lövbiff. Muums! 


Idag har jag verkligen njuuuutit av min lediga dag. Jag skulle ha behövt pluggat men de har jag faktiskt inte gjort. Tänkte sätta igång med det nu innan hjärtat kommer och hämtar upp mig efter jobbet. Då ska vi ta en sväng på stan & sedan umgås med vänner! :-)
Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY* Gravid v.37

Vilken LYX! :-)

2012-04-02 @ 14:33:18
URL: http://www.lifestyleblogs.se/sarasdiary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0