I skrivande stund..

Publicerat: 2012-04-17 Kl: 21:32:51 | I kategori: Allmänt

 

..har vi nu kommit hem från veckohandling och besök hos svärföräldrarna! :-) P har varit helt träningsledig ikväll då de blev tvungen att ställa in träningen pga dåligt skick på planen nu när det snöat så mycket. Det är sååå fult väder här i Sundsvall. Snön vräker ner..

Sitter och sammanfattar lite i min kom- ihåg bok till jobbet nu. Sånt där som är bra att veta och bra att ha nedskrivet. Samtidigt är jag med i slutspelsfinalen mellan Brynäs och Skellefteå som just nu går på tvn i vardagsrummet! :-)

 

 

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det där känner jag igen ;) Saknar dig på jobbet. Kramar/Cilla

2012-04-20 @ 19:51:35
Postat av: Emelie

Hehe ja de förstår jag att du gör Cilla.. :-D Kanske inte behöver just dessa anteckningar nu men jag sparar dem i boken och fyller på med psykmediciner och lagar nu.. ;-) Kram!!

2012-04-22 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0